Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Wednesday 9 April 2014

PAS MASIH TAK PUAS BUAT FITNAH???


Masih tak serik - serik lagi ke puak - puak Parti Angguk Saja ni menabur fitnah yang bukan - bukan tanpa merujuk sebarang bukti yang saha terlebih dahulu?

Nama je diorang ni Parti yang KONONnya memperjuangkan Islam. Tapi hakikatnya, pemimpin semua suka menabur fitnah yang bukan - bukan terhadap orang lain.

Dari Presiden sampai la ke Timbalan Presiden dan Setiausaha Agung. Semuanya dah kantoi belaka. Sekarang diikuti pulak oleh ADUN kawasan. Makin parah dah nampak gayanya. 

Tu punbelum kita cerita pasal kes saman fitnah yang dibuat oleh Naib Presiden PAS. Kalau termasuk yang itu, maka habis semua la kepimpinan PAS ni semuanya Kaki Fitnah belaka!!!
Islam mana la yang mengajar diorang ni buat fitnah gamaknya ye. Mungkin Islam dalam ajaran PAS boleh kot buat kerja - kerja fitnah macam ni dan dapat pahala. Maklum la, Islam dalam PAS ni pun main ikut suka hati diorang je. Bukan diorang kira Halal Haram!!!
Kita di gemparkan dengan dua saman fitnah yang telah melanda Adun PAS Terengganu iaitu Presiden PAS Datuk Seri Haji Abdul Hadi Awang dan Seorang lagi Adun PAS Batu Buruk Yb Syed Azman, kini satu lagi fitnah yang di keluarkan pula oleh seorang lagi Adun PAS Chukai.

Dalam kes pertama, merujuk kepada keputusan Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu baru-baru ini yang mengarahkan Presiden PAS Datuk Seri Haji Abdul Hadi Awang supaya membayar saman RM2 juta kepada Mohd Shamsul bin Mat Amin, calon PKR kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) Bukit Besi, Terengganu kerana membuat fitnah terhadap calon tersebut ketika pilihanraya ke 13 yang lepas.

Manakala kes kedua pula melibatkan fitnah Adun PAS Batu Buruk Yb Syed Azman yang memfitnah Menteri Besar Terengganu, Mahkamh NCVC 8 Komplek Mahkamah Jalan Duta, Kula Lumpur, Hakim Yang Arif Rosilah binti Yop memutuskan bahawa YAB MB Terengganu berjaya membuktikan kes fitnah terhadap dirinya dalam kes saman fitnah MB terhadap YB Syed Azman, Harakah dan 2 yang lain.


Kini seorang lagi YB PAS di Terengganu iaitu YB PAS Chukai mengakui dirinya terlibat dengan fitnah jahat apabila menerbitkan surat layang yang diakui beliau kandungannya adalah tidak benar, palsu dan dengan jelas berniat jahat dan serta tidak berasas yang bermotifkan untuk memburuk-burukkan nama baik EPIC iaitu sebuah anak syarikat kerajaan negeri.

No comments:

Post a Comment