Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Monday 10 February 2014

CERAMAH KUTUK ORANG BOLEH, MAI KULIAH SAKIT BELAKANG???


Hek-Eleh!!! Apa punya wayang la Si Ketua Penipu tu ek. Kot ye pun nak bagi alasan tak nak datang dengar ceramah agama, jangan la bagi alasan yang bukan - bukan.

Katanya, Si Ketua Penipu tu tak dapat menghadirkan diri dalam satu program kuliah agama yang diadakan oleh ABIM secara berkala di Kajang baru - baru ni. 

Kononnya sebab dia sakit belakang. Itu kata dia. Tapi dalam masa yang sama, Si Ketua Penipu tu boleh pulak berceramah menghentam Kerajaan selama berjam - jam.

Tak de pulak nampak dia sakit belakang sewaktu menyampaikan ceramah tersebut. Kot sakit belakang dia tiba - tiba datang masa orang ajak pergi dengar kuliah agama, tak tau la pulak.

Itu saja sudah mampu membuktikan bahawa Si ketua Penipu tu memang tak layak nak jadi wakil rakyat bagi penduduk di Kajang. Belum apa - apa lagi dah mengadu sakit itu ini.

Korang bayangkan. Kalau satu ketika nanti, penduduk di Kajang tu nak mintak bantuan dia, mintak dia turun ke kawasan untuk jenguk mereka, senang - senang je dia boleh bagi alasan.

Dia boleh kata yang dia ada urusan di mahkamah sebab kes dia masih bertimbun - timbun masih belum dapat diselesaikan. Dia jugak boleh guna alasan kata sakit belakang.

Tu belum dia bagi alasan kata dia perlu hadir ke Permatang Pauh atau ke luar Negara atas urusan dengan puak - puak Yahudi yang menyokong dia selama hari ni.

Jangan cerita la pasal hal - hal lain yang perlu dia uruskan. Mana dia ada masa nak ambik tau pasal rakyat. Paling tidak, dia akan lantik seorang pegawai untuk uruskan kerja dia di Kajang.

Apa jadi pada orang di Kajang jika dapat pemimpin yang banyak memberi alasan macam ni? Tak ke menyusahkan diorang je bila dapat pemimpin yang jelas tak terurus macam ni? Dah tau diri tu sibuk dan tak mampu nak bahagikan masa, jangan sibuk nak menyusahkan orang!!!

No comments:

Post a Comment