Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Thursday 22 March 2012

Dato' S. Nalakaruppan mengaku wujud video zina terkini bekas Timbalan Perdana Menteri




Rakan sepermainan tenis Anwar Ibrahim, Nallakaruppan sekali lagi melepaskan bom, sasarannya tepat mengenai kepala Anwar.

Kata Nalla, Anwar sebagai biseksual tak layak menjadi Perdana Menteri. Satu kenyataan yang agak pedas & berapi yang bukan pertama kali membakar telinga Anwar.

Pengerusi Malaysia United Indian Party (MIUP) Dato' Nallakaruppan tidak gentar jika Ketua Umum Pembangkang itu mengambil tindakan saman ke atasnya atas pendedahan yang dilakukan.

Beliau kelihatan cukup yakin apabila mendedahkan Anwar Ibrahim sebagai seorang manusia yang mengamalkan biseksual berdasarkan pengalamannya lebih 30 tahun mengenali Ketua Umum Pembangkang itu.

Nallakaruppan juga berkata beliau kenal dengan sifat dan perangai Ketua Umum Pembangkang malah yakin 99.99 peratus pelaku dalam video 'zina' itu adalah Anwar Ibrahim.

30 tahun persahabatan Nalla dengan Anwar bukan satu tempoh yang singkat. Naik dan jatuh Anwar Ibrahim dalam dunia politik sama-sama dirasai oleh Nalla.

Di mana ada Anwar, di situ pasti ada Nalla. Bila Anwar memerlukan 'stok' pelepas nafsu maka Nalla yang akan berusaha mendapatkan 'stok' tersebut tanpa mengira siang atau malam, hari biasa mahupun di bulan puasa.

Bom yang dilepaskan Nalla kali ini bukan setakat menyebabkan Anwar Ibrahim kelu lidahnya, jauh dari itu tak mustahil bakal menyebabkan rakan sekatil Anwar dari Pas akan turut merasa tempiasnya.

"Tidak ada peruntukan dalam perlembagaan membenarkan biseksual menjadi Perdana Menteri dan tidak ada peruntukan juga untuk biseksual menjadi Ketua pembangkang. Saya amat hairan mengapa pembangkang boleh mengambil seorang biseksual sebagai ketua" - Nallakaruppan.


Samaada Anwar ataupun keluarganya, tidak seorangpun yang akan berani bersuara apatah lagi untuk mengambil tindakan undang-undang menyaman Nalla atas setiap pendedahan yang dilakukan.

Jangankan saman malu, bila Nalla ajak Anwar berdebat dan turut menwarkan dirinya sebagai saksi semasa perbicaraan liwat tempohari pun Anwar hanya mampu bersilat kata untuk mengelakkan diri dari menjawab cabaran tersebut.

Di antara empat orang musuh utama Anwar, yakni Datuk Shazryl Eskay Abdullah, Datuk S. Nallakaruppan, Ezam Mohd Noor dan Ummi Hafilda Ali, yang paling ditakuti oleh Anwar ialah Nallakaruppan.

Tidak sedikit rahsia Anwar berada dalam genggamannya, disebabkan itulah hingga sekarang bila saja Nalla membuka mulut mendedahkan sedikit demi sedikit rahsia Anwar, tiada sebutir pun kata-kata pembelaan yang keluar dari mulutnya.

Diam bermakna setuju, tapi bagi Anwar diam itu satu keperluan penting terutama bila berhadapan dengan Nallakaruppan, demi untuk mengelakkan lebih banyak rahsia peribadi luar tabienya menjadi perhatian umum.

 Sumber : Biseksual: Anwar Bacul, Takut Saman Nallakaruppan (Beruang Biru)

3 comments:

  1. BUANG MASA SJA TU LAGI PUN KESIAN TU SI NALLAKARUPPAN KLU ANWAR SAMAN DIA. LIHAT SJA YG DAKWAAN ANWAR YG KONON MELEWAT SAIFUL BUKHARI MAKHAMAH SENDIRI MEMBUKTIKAN YG ANWAR TIDAK BERSALAH DAN TIDAK BUAT ITU SAIFUL SENDIRI YG MENDAKWAH DIRINYA DILEWAT TPI TAK BETUL JUGA INI KAN PULA ORG LAIN YG CAMPUR-CAMPUR SJA BUAT CERITA MEMANG TIDAK BETUL PUNYA

    ReplyDelete
  2. Kesiannya makhluk cipan sorang nih nak menegakkan benang yang basah.. cukup-cukuplah benang nuwar tu yang basah.. jumpa laki basah.. jumpa pompuan basah..

    hati-hatilah.. jangan sampai diliwat AI sudah ler yeop.. hihi

    ReplyDelete
  3. Tunggulah sedikit masa lagi.. hancurlah hidup Anwar.. ramai akan bangkit membongkar kegiatannya..

    Kita tungguuuuuuuuuuuuu..

    ReplyDelete