Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Thursday 29 March 2012

Anwar tak layak jadi PM di Malaysia.. tetapi di negara Israel 'MUNGKIN' boleh..



Ulangi dakwaan bahawa Ketua Pembangkang biseksual, sedia hadapi saman RM500j

Datuk S Nallakaruppan tetap dengan pendiriannya bahawa Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak layak menjadi Perdana Menteri kerana Ketua Pembangkang itu seorang biseksual. 

Dengan nada tegas, bekas rakan karib Anwar itu berkata beliau sanggup disaman walaupun RM500 juta kerana mendakwa mempunyai bukti yang boleh menyokong kenyataannya dan bersedia mendedahkannya di mahkamah. 
Saya tidak boleh terima seorang biseksual sebagai menantu dan saya juga tidak boleh terima seorang biseksual sebagai pemimpin. - S Nallakaruppan

“Saya tetap dengan pendirian bahawa seorang biseksual tidak layak jadi Perdana Menteri atau Ketua Pembangkang. Bukan di negara ini. Ini prinsip yang saya tetap pegang walaupun saya disaman RM500 juta,” katanya yang membaca kenyataan empat perenggan pada sidang media, di sini semalam.

Seterusnya baca di sini..

No comments:

Post a Comment