Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Thursday 16 February 2012

Si Cicak Kubing berbagai watak

Anwar Ibrahim


 
Anwar: Teguran Nik Aziz sopan, Umno fitnah

Ketua Umum Pakatan Rakyat (PR), Datuk Seri Anwar Ibrahim bersikap terbuka untuk mengadakan pertemuan dengan Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat sambil menyifatkan teguran Menteri Besar Kelantan itu sebagai "lembut dan sopan."

Anwar berkata, beliau akan bertemu dengan Nik Aziz Isnin depan berikutan jadual kerjanya yang padat.

"Sebelum ini saya di luar negara dan kini baru pulang dari Bangkok (Thailand), Nik Aziz pula di Kelantan. Tetapi isu yang terjadi ini berbeza. Umno memfitnah saya dan padam kenyataan saya yang mengatakan tentang hak rakyat Palestin.

"Nik Aziz tegur saya lembut dan sopan. Beliau mencadangkan kalau saya ada kata, tarik balik, jika tidak, saman," katanya selepas menghadiri majlis perhimpunan mingguan dan sambutan Maulidur Rasul di Majlis Perbandaran Subang Jaya.

Bagaimanapun, Anwar yang juga Penasihat Ekonomi Selangor, enggan mengulas lanjut ketika ditanya mengenai pertemuan itu.

Sebaliknya kata Anwar, beliau akan mengeluarkan kenyataan media petang ini.

Dalam temu bual dengan akhbar Wall Street Journal (WSJ) pada 26 Januari lalu, Anwar menyatakan sokongan terhadap semua usaha bagi menjaga dan melindungi keselamatan negara Israel.

Bagaimanapun, kelmarin, Nik Aziz menggesa Ketua Pembangkang itu, menarik balik kenyataannya berkaitan dengan Israel, yang disiarkan dalam WSJ bulan lalu.

Justeru, bagi menangkis dakwaan bahawa dirinya menyokong Israel, Anwar berkata, kenyataannya mengenai hak rakyat Palestin telah dipadam.

Beliau turut menegaskan, akan memberitahu mengenai pertemuannya bersama pemimpin Hamas, Khalid Mash’ad ketika kunjungan ke Qatar, dalam kenyataan yang akan diberi petang ini.
 
"Mereka (Umno) memotong kenyataan saya yang menyebut mengenai hak rakyat Palestin. 

Sama juga seperti bila Menteri Pertahanan kita berjumpa Menteri Pertahanan Israel, Menteri Luar kita berjumpa Menteri Luar Israel, ada media siarkan? Media takkan laporkan benda itu," katanya.

Sumber : Sinar Harian

Hari ni GTP nak kata yang Anwar ni macam 'cicak kubing' untuk meraih popularitinya yang kian merudum di sebabkan kebaculan, mulut sendiri dan perbuatan sendiri. Bak biasa GTP mendengar rakan-rakan berkata, Gajah depan mata tak nampak.. semut di lubang jubuq juga yang di cari..

Di sini GTP juga tidak mahu melihat ahli-ahli Puteri berdiam sahaja. Gendang sudah di palu.. Cicak kubing dan parasit semakin hari semakin merapu..

Ayuh ahli-ahli puteri.. jangan bagi ruang cicak kubing dan parasit ini merosakkan kesejahteraan dan keamanan negara.

Cicak kubing, talam dua muka.. semua Anwar boleh jadi.. Jumpa jantan jadi gay, jumpa hok tino jadi jantan.. Tak betul dema katanya??? Yoeppppppppp..


No comments:

Post a Comment