Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Thursday 8 December 2011

Misi Pengkhianat Negara!!



CUBA TEKA BERAPA BILLION DIA DAPAT UNTUK HANCURKAN NEGARA KITA ???


1.Tajuk ini http://www.malaysiakini.com/news/183556 dan ini http://www.malaysiakini.com/news/183523 dan banyak lagi menunjukkan serangan ke atas negara kita (bukan sahaja kerajaan kita) semakin diperkuatkan menjelang keputusan kes Anwar Ibrahim beberapa jam lagi http://www.anwaraidc.com/?p=19582.

2. NATO bukannya Mossad, Singapura bukannya Amerika, PBB bukannya OIC semuanya digunakan untuk menghancurkan Mesir, Yamen, Iraq, Iran, sekarang Syria dan mereka sudah starting to manage our country melalui tekanan-tekanan atas nama Human Rights dan Hak Asasi.

3. Mereka lupa, di Malaysia, anda tidak boleh berbogel beramai-ramai di Pantai Lido, tetapi di Amerika boleh. Di Malaysia perkahwinan sesama jenis diharamkan tetapi di negara lain silakan, di Malaysia anda tidak boleh memakai kasut apabila masuk ke rumah orang Melayu kerana nanti kamu kena penyapu.

4. Kua Kia Song walaupun kelihatan akademik tetapi tidak dapat mengulas Kenapa YB Tian Chua dibenarkan terus menjadi YB sedangkan dia membuat Super Impose gambar Altantunya makan semeja dengan Perdana Menteri Malaysia. Apakah ini juga Hak Asasi Manusia untuk bercakap bohong, berbohong dan Menipu apa sahaja asal dapatkan mengubah negara ini. Apakah kerana YBTian Chua berbangsa Cina dan DS Najib berbangsa Melayu, maka Kua Kia Song memberi 10/10 markah kepada YB Tian Chua.

YANG INI PULA BERAPA EJEN SINGAPURA BERI??

Bagaimana pula Ngar Kurang Ajar yang bercakap Hitam Metalik dan Darul Kartun? Apakah itu juga hak asasi manusia? Maka itulah kalau mereka bertiga makan babi maka suara di mulut mereka juga berbau babi! Kua Kia Song tidak berani mengulas isu hitam metalik dan darul kartun sebab mereka satu bab!

5. Kesimpulannya, jika Kua Kia Song tinggal di Singapura, dia sudah dihukum penjara 25 Tahun kerana Mengkritik Perdana Menteri!

Anda boleh selidik siapa di belakang SUARAM yang mencurigakan itu?http://www.anwaraidc.com/?p=14600 Semak dana mereka? http://musramrakunman.blogspot.com/2011/07/suaram-jadikan-scorpene-kambing-hitam.htmlMetaforanya ialah ternyata mereka tidak mampu menyanyikan Lagu Negaraku dengan baik? Pernahkah kamu mendengar Kua Kia Song menyanyi Lagu Negaraku?

No comments:

Post a Comment