Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Thursday 1 September 2011

Jangan Mudah Terjerat dengan Kenyataan Karpal Singh Lidah Bercabang!!!!


Walaupun terdapat sokongan ke atas kenyataan Karpal Singh yang di lihat bercanggah dengan Mohamad Sabu, ada sedikit bacaan yang 'seinci dalam' perlu dilakukan oleh rakyat Malaysia terutamanya bangsa Melayu beragama Islam.

Tindakan Karpal Singh dianggap paling licik apabila menggunakan Mohamad Sabu untuk memecah belahkan perpaduan orang Melayu. Perlu diingatkan pelbagai cara akan digunakan oleh puak-puak pembangkang ini dan kita tidak seharusnya menarik nafas lega apabila Karpal Singh bercanggah pendapat dengan Mohamad Sabu.

Mungkinkah Karpal Singh terlalu marahkan Mohamad Sabu kerana telah mengambil watak dia yang berkerusi roda? Selepas insiden Bersih 2.0, Mohamad Sabu juga sudah berkerusi roda.. Kih kih kih kih kih.. GTPUM boleh tergelak besar jika ini alasan Karpal Singh!!!

Namun apa pun juga, kita tidak boleh melihat kenyataan Karpal Singh ini sebagai hebat!!! Ini merupakan medan politik dan kita sedia tahu bahawa DAP akan menggunakan apa sahaja cara untuk menarik sokongan orang Melayu. Orang Melayu jangan bermurah hati dan mudah menyokong pendapat Karpal Singh!!! DAP telah melihat ancaman ganas tidak makan oleh rakyat Malaysia, kali ini dia menggunakan cara hasutan berbentuk pujukan hati Melayu pula.. Fikir-fikirkanlah..

Jangan kan pula bila kita menyokong kenyataan Karpal Singh.. kuasa Melayu hilang di bumi Malaysia yang bertuah ini suatu masa nanti. Lihat apa sudah jadi Melayu di Singapura dan Melayu di Thailand. Terima kasih!!!

Sila klik ini untuk memastikan kita tidak mudah terpedaya dengan cara DAP!!!  - Sumber : AgendaDaily
Sila klik sini untuk berfikir adakah anda golongan yang sayangkan negara atau bersetuju dengan idealisme karpal singh!! - Sumber : Gerbang Tempur Puteri Facebook.


aku sedikit pun tidak percaya sama sekali dengan karpal singh!!! walaupun dia memberi rumusan bahawa perjuangan dato onn jaafar dan tunku abd rahman dianggap pejuang sejati; aku tertanya2.. mungkin kah dia mahu menarik sokongan org ramai terhadap kenyataan dia lalu rakyat membenci PAS dan lebih menyokong DAP!!! akhirnya PAS akan terkubur mati dan akhirnya DAP satu2nya kuasa mutlak di bumi Malaysia. Beginilah caranya DAP akan mengambil Malaysia sekiranya Melayu terus lalai.. — Lubok Kitan posted a photo to yourWall.



 ·  · See Friendship · 20 minutes ago



No comments:

Post a Comment