Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Friday 10 June 2011

PENDEK UMUR HAJI HADI - MAT SABU LAH PRESIDEN PAS BARU ( DAH BERANGAN NAK JADI PM LAK)

Jika ditakdirkan Haji Hadi Haji Awang dijemput kembali oleh Allah SWT hari ini  atau esok lusa , tentu PAS akan melakar sejarah baru dan akan melengkapkan pengamal maksiat menjadi pemimpin Pakatan Rakyat. Bolehkah anda bayangan betapa seorang yang pernah didakwa di mahkamah  kerana bersama dengan isteri rakan baik dalam sebuah bilik di sebuah hotel kini menjadi Presiden Parti PAS.

Mat Sabu terpaksa  memaki serban dan jubah membela janggut untuk mengalimkan dirinya yang selama ini hanya dikenali  di jalanan untuk membersihkan jalan dalam demo demo seperti Demo Bersih. Makan serabut lah jadinya Mat Sabu bila jadi Presiden PAS  seperti mana Haji Hadi menggantikan Allahyarham Hj Fadhil Nor.

Siang malam lah Mat Sabu melancarkan beberapa lagi surah ayat Quran dan juga  selain dari doa makan kerana tentu sekali Mat Sabu mahukan dikenali dan mempunyai imej alim. MAT SABU DAH MULA BERANGAN NAK JADI PM PULA JIKA PR MENANG PILIHANRAYA DAN ANWAR SANGKUT.WEI MAT SABU HJ HADI BELUM MATI LAGI......BANGUN JANGAN BERANGAN AJA!!! PILIHANRAYA PUN X MENANG LAGI!!!

2 comments:

  1. Cantikkkkkkk. Satu dipimpin oleh Peliwat, Satu dipimpin oleh Pengkhalwat dan satu lagi dipimpin oleh Pengkhianat.

    ReplyDelete
  2. Org PAS dah biasa berangan ... tup tup ... kapten kapal tuker haluan ... berangan lagi lah mereke ni !!!

    Org UMNO pun nak berangan jugak ke ?

    Kan sama-sama satu kapal ... PAS kata Kerajaan Kebajikan ... UMNO kata dah lama buat gitu ... satu kapal lah tu ...

    Lebih elok jika Puteri UMNO panggil Puteri PAS untuk memastikan kapal yg sedang dinaiki ni menuju kearah keredaan ALLAH ... else Kapten DAP akan membawa semua puteri-puteri Malaysia ke Lombok ... sanggup !!!

    READ BETWEEN THE LINES.

    ReplyDelete