Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Sunday 27 March 2011

Anwar mahu gunakan benteng rakyat sebagai perisai untuk selamatkan dirinya !

Anwar  tidak ada cara lain lagi untuk menyelamatkan kerjaya politik beliau kerana semua bukti kini telah terdedah. Semua kawan kawan nya telah meninggalkan Anwar. Mereka kini sudah tidak lagi mahu  bersubahat dan enggan lagi  bersama sama Anwar menghasut rakyat dan menghancurkan keharmonian rakyat Malaysia yang kian lama hidup harmoni.

Anwar tidak ada pilihan lain , mempengaruhi rakyat supaya bangun menentang undang undang yang akan menghukum Anwar. Anwar perlu lakukan sesuatu untuk mengelakkan beliau dihukum oleh undang undang negara kerana bukti telah wujud dan pasti Anwar tahu tempatnya kini adalah Sungai Buluh,

Anwar mengerakkan semua jenteranya untuk bangun dan membakar jiwa rakyat yang masih boleh ditujunya. Inilah harapan terakhir Anwar, Jika ini gagal bermakna Anwar akan menjadi penghuni  Sungai BuLuh sekali lagi dan jika ini berlaku, Anwar akan menghabiskan sisa kehidupannya bukan di Putrajaya tetapi di Sungai Buluh.

Kita juga melihat bagaimana Anwar mendesak laman web Malaysiakini untuk menghasut  pembaca ditahap maksimum yang membayangkan betapa Anwar ini  sedang terdesak. Rakyat perlu bangun dan menentang kerajaan di jalanan. Api yang dibakar ini mula terbakar apabila beberapa orang ahli AMK mula membuat kacau ketika ceramah  Anwar yang dia adakan di Gombak  dan mengharapkan agar ianya merebak. namun pihak polis sempat bertindak untuk memadamkan api reformasi yang cuba di tiupkan kembali oleh Anwar Ibrahim.

Inilah Anwar Ibrahim seorang pemimpin yang tidak demokrasi , yang akan bertindak dengan cara keganasan jika matlamat dan cita cita mereka tidak tercapai.Kepada pembaca jangan lah kita muda terpedaya dengan tipu muslihat Anwar yang mahu menghancurkan ketenteraman negara.

7 comments:

  1. korang ni x ada kerja lain ke tabur fitnah. taubat lah...

    ReplyDelete
  2. Rakyat akn tahu juga satu hari nanti, perbutan yg buruk pasti akn terbongkar dan pakatan rakyat tdk akk kekal. Anwar sendiri tdk blh uuruskan ahli dn pemimpinnya sendiri inikan pula mahu uruskan DAP dan PAS.jgn risau yg bersalah akan terdedah. Allah maha kaya, kita hanya perlu berdoa.

    ReplyDelete
  3. Anwar adalah perosak bangsa dan negara serta agama.persetankan Anwar dan Pakatan Haram. Bersatu menentang kejahilan pembangkang.

    ReplyDelete
  4. Seri Kandi siapa yg patut bertaubat, kami ke kamu ngan Anwar kamu. baliklah kepangkal jalan.

    ReplyDelete
  5. Orang semua kenyang. Nak bangkit perjuangkan apa? Perjuang nafsu budak kecik dia?

    Anuwar ini adalah orang gila yang fikir dirinya sendiri saja. Apa perjuangannya mesti tentang dirinya dan kemaluan dia saja.

    Belum sempat ambil tahu mengenai rakyat mengenai kawan pun gagal. Ramai kawan kawan yang 'berakal' meninggalkan dia.

    Mungkin kalau kadar orang gila bertambah dalam rakyat Malaysia harapan Anuwar untuk mendapat penyokong cerah sedikit.

    ReplyDelete
  6. Eloklah bawa bawa bertaubat , nampak rambut Anwar juga sudah jarang, Mungkin dh masuk Isyak dah umur Anwar sampai bila nak menyudu punggung jantan cute dan pompuan gebu. Ingatlah kita akan ttp kembali kepada Allah SWt. Pas pula sampai bila mahu sokong dan galakkan Anwar jadi pengkhianat dan penjenayah.

    ReplyDelete
  7. Salam pu3,

    Blog ini sudah saya link.
    Teriskan perjuangan.

    ReplyDelete