Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Monday 28 March 2011

Seks depan belakang dah jadi perkara biasa bagi PAS dan PKR

Cakap apa saja , buktikan lah siapa saja , mereka tidak kan mempercayai kerana terlalu taksub dan kerana terlalu percaya dengan apa yang Anwar katakan. Jangankan pengikut biasa yang memang sukar kita salahkan. Pemimpin PAS juga terpengaruh dengan Anwar. Nik Aziz boleh buang Negara Islam gantikan Negara berkebajikan hanya kerana mahu bersama sama pakatan Anwar dan DAP.Memang hebat Anwar!! Bukan seorang atau dua ulamak dalam Pas. Bukan calang calang orang dalam Pas tetapi mereka tetap berkongsi kebodohan yang sama apabila mengkitirafkan Anwar Ibrahim lebih tinggi martabatnya dari Nik Aziz.

Nik Aziz  terpaksa buang bunting bunting yang dahulu tertulis ulamak tiang kepimpinan. Apakah Anwar adalah ulamak yang tersohor sehingga  boleh menjadi pemimpin ulung dan pemimpin utama PKR.PAS yang begitu lama bertapak di persada politik tanah air sebagai parti pembangkang kini menjadi sebuah parti yang paling kerdil dan hanya lah sebuah parti untuk membantu PKR dan DAP melengkapkan pengkhianatan mereka terhadap Melayu. Pas bagaikan melukut di tepi gantang  hanya menjadi boneka boneka dan menjadi bahan ketawa parti parti DAP dan PKR.

Hari ini PAS juga menjadi penipu, terlalu banyak yang Pas menipu. Pas kini terpaksa menipu untuk Anwar Ibrahim. Pas terpaksa menipu bagi menyelamatkan Anwar Ibrahim sama seperti apa yang Wan Azizah lakukan.MAHUKAH ORANG ORANG ORANG PAS INI BERIMAMKAN ANWAR JIKA BERJEMAAH?.Mereka sebenarnya tahu apa yang berlaku dan ada yang sudah mula merasa sangsi dan ada yang kini mula membuka mata tetapi hanya mampu membisu. Wartawan HARAKAH dan MALAYSIA KINI juga yang bertemu dua orang bloggers pro UMNO MNGAKUI BAHAWA DALAM VEDIO BERKENAAN ADALAH ANWAR.baca sini

Terbaru Mat Sabu dan Mustapha Ali juga sudah tonton. Tentu Mat Sabu pun teruingat peristiwa beliau dengan isteri kawannya di bilik sebuah hotel di Kota Bahru. Sampai hari ini mereka keluar dari bilik tayangan terus balik dan membisu. seandainay  dalam vedio itu bukan Anwar , sah sah dah mereka akan berkokok dalam masa  15t minit. Kita lihat nanti gamak kah Mat Sabu menipu dala ceramahnya.

No comments:

Post a Comment