Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Tuesday 10 June 2014

THE FLYING KICK JANGAN BICARA TENTANG PERJUANGAN JIKALAU TAKUT DILAMBUNG TOHMAHAN Home Posts RSS Comments RSS Edit Search Nuffnang Ads 1M4U 1M4U IKLAN BERBAYAR IKLAN BERBAYAR ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT ISTIMEWA DAN BERMAKLUMAT BURUK-BURUK MUKA AZEEZ, PEDUKANG TU JUGAKLAH YANG SELAMATKAN JEMAAH UMRAH DITIPU AGENSI PRO-PAS!!!

Kutukan terhadap Azeez Abdul Rahim, Ahli Parlimen Baling memang berbakul-bakul. Tak cukup bakul, mungkin elok kalau dikatakan berkoyan-koyan. Apa yang tak dikutuk. Apa yang tak dihina si Azeez Rahim ni. Ada yang kata dia belit punya kaki. Ada yang kata, dia pedukang yang tak layak jadi pemimpin UMNO. Ada juga yang kata, dia adalah penyamun yang membesarkan perut dan badan dengan duit menyamun.

Anehnya, bila ada masalah melibatkan rakyat Malaysia, si pedukang hitam berkilat itu jugalah yang pergi menyelamatkan. Manakala mereka yang cukup kuat mengutuk, mencerca, menyumpah seranah, bahkan mendabik dada kononnya mereka lebih Islam berbanding orang lain, semuanya macam pondan tak bertelur. Kalau dengar pun, buat-buat macam tak dengar. Kalau tak tahu pun, buat-buat bebal macam otak dalam kepala cuma sebesar kulit siput sedut.


121 jemaah umrah dari Malaysia terperangkap di Madinah setelah ditipu oleh sebuah agensi pelancongan yang hanya membeli tiket sehala dan tidak membeli tiket balik. Ketika mereka bermasalah, tiada pula kedengaran jemaah-jemaah umrah tersebut memanggil-manggil Mat Sabu, Husam Musa, atau mana-mana pemimpin PAS yang kaya raya. Jauh sekali menyebut tentang Anwar Ibrahim yang ada kawan di seluruh dunia sehinggakan dia boleh naik kapal terbang ke London untuk ditemuramah macam orang Kampung Bharu naik motor ke Pasar Chow Kit untuk beli sekilo ikan kembung.

Ketika bantuan diperlukan, tidak pula diambil kira nama AZEEZ RAHIM dan BIRO KEBAJIKAN UMNO. Tak pula haram menerima bantuan dan pertolongan daripada UMNO dan Azeez Rahim yang dihina dengan pelbagai rupa. Malah golongan yang menghina Azeez Rahim pun, jangankan bantuan, kelibat dan suara pun tak kedengaran.

Mana orang yang sebelum ini kata, Azeez hanya sesuai jadi tukang bawa balik perempuan yang dilarikan warga asing? Mana mereka pergi? Mana mereka menghilang? Kenapa mereka tak usahakan 121 orang jemaah malang itu yang terkandas di Madinah berhari-hari lamanya?

Kalau mereka boleh mengumpulkan dana untuk berdemonstrasi besar-besaran di tengah-tengah Kuala Lumpur, mengapa 121 orang itu tidak boleh ditolong beramai-ramai untuk dibawa balik? Apatah lagi difahamkan sebahagian besar daripada jemaah tersebut adalah penyokong kuat PAS dan PKR!

Mujur jugalah ada SEORANG MAMAK PEDUKANG bernama Abdul Azeez Abdul Rahim yang Allah Taala jadikan musabab untuk kesemua 121 jemaah umrah balik semula ke Malaysia!!!

Lain kali sebelum nak menghina setiap kejadian Allah Taala, fikirkan semula apa peristiwa yang Allah Taala akan jadikan untuk kita jadikan iktibar.

SPARE SEDIKIT MARUAH untuk berasa malu!!!

No comments:

Post a Comment