Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Monday 31 March 2014

BLOGGER DAPigs PULAK KANTOIKAN MUSA HITAM LEGAM!!!



Heh!!! Perlu ke kita nak ulas panjang mengenai niat serta kenyataan yang telah dikeluarkan oleh Musa Hitam sebelum ini? Semalam dah kantoi, hari dia kantoi sekali lagi.

Dalam cobaan dia nak memperbodohkan rakyat, buat sekian kalinya, Mantan Timbalan Perdana Menteri yang dah tak berapa popular tu terus terkantoi kerana menipu.

Jika semalam, dia telah dikantoikan oleh Zamkata. Hari ini, giliran Blogger Pro DAPigs pulak buat penjelasan mengenai dakwaan Musa Hitam terhadap Tun Mahathir.

Kata blogger tersebut, apa yang dinyatakan oleh Musa Hitam sebelum ini berbeza dengan kenyataan yang pernah dijelaskan pada ketika insiden Memali tu berlaku.

Malah dia turut menjelaskan bahawa sesi penerangan mengenai isu Memali tu pernah disampaikan sendiri oleh Musa. Dan realitinya, Tun Mahathir memang tak de dalam Negara.

    Kalau tidak salah pendengaran saya semasa itu, begitulah yang diterangkan oleh TMH dalam menjawab isu yang dimainkan oleh setengah pihak dalam UMNO semasa itu. Tetapi kita wajar juga mendengar penerangan atau jawapan Dr Mahathir dalam isu ini.

    Tentunya perkara ini akan timbul keadaan sebenarnya kerana lawatan rasmi Perdana Menteri selalunya ada rekodnya tercatat.

    Dr Mahathir telah berjanji untuk meneliti kesahihan kenyataan TMH itu, kerana beliau berkata kejadian itu terlalu lama untuk di ingati dengan sepenuhnya. Mungkin TMH sendiri ada fakta yang beliau lupa kerana ia berlaku tiga puluh tahun dahulu.


    Tetapi setakat ingatan saya Dr Mahathir sudah keluar negara semasa kejadian Memali itu. Tidak kiralah samada Dr Mahathir tidak mahu membatalkan lawatannya keluar negara itu, tetapi yang saya rasa pasti semasa kejadian itu Dr Mahathir tidak berada dalam negara.

Nah!!! Persoalannya sekarang, untuk apa Si Musa Hitam tu nak menipu dan mengaitkan Tun Dr. Mahathir dalam isu Memali ni? Kenapa tiba - tiba pulak dia nak sebut nama Tun?

Kalau setakat dia nak membersihkan nama diatas kesilapan yang dia sendiri lakukan, baik tak payah nak sebut nama orang lain. Cukup sekadar dia meminta maaf. Itu lagi berfaedah. Jangan pulak dia nak memburukkan nama dia sendiri!!!

No comments:

Post a Comment