Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Wednesday 24 July 2013

PRK Kuala Besut: Puteri percaya pengundi tidak terpengaruh dakyah saat akhir


Pergerakan Puteri UMNO menaruh kepercayaan bahawa pengundi pada pilihan raya kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Kuala Besut tidak akan terpengaruh dengan dakyah pembangkang pada saat akhir. 

Ketuanya, Datuk Rosnah Abd Rashid Shirlin berkata, hal ini kerana pembangkang sebenarnya tahu mereka tidak mampu menawan DUN Kuala Besut dan atas sebab itu bertindak menyebarkan dakyah picisan seperti itu dakwat kekal yang tidak sah untuk bersolat. 

"Isu solat kekal ini sudah disahkan oleh Majlis Fatwa Kebangsaan sememangnya sah untuk solat tapi pembangkang sengaja mahu mengelirukan pengundi," katanya ketika temui pada program lawatan rumah ke rumah dalam DUN Kuala Besut di sini, petang tadi. 

Beliau yang juga Timbalan Menteri Kerja Raya berkata, Puteri UMNO menaruh keyakinan dan percaya bahawa penerimaan pengundi terhadap calon Barisan Nasional (BN) semakin baik dan positif. 

Katanya, penerimaan itu memberi gambaran BN akan mampu mengekalkan kerusi di DUN terbabit. 

"Rakyat di DUN Kuala Besut harus yakin dan memberi sepenuhnya kepercayaan kepada BN. Hal ini kerana setiap undi kepada BN adalah amanah besar untuk memastikan kebajikan rakyat terjaga. 

"Hanya kerajaan BN yang sudah membuktikan mampu membawa perubahan kepada taraf hidup rakyat ke arah yang lebih baik," katanya. 

No comments:

Post a Comment