Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Saturday 17 November 2012

Doa puak syiah yang sesat makin menyesatkan??? PAS???

Satu Malaya terkejut mendengar berita TV jam 8 malam sebentar tadi. GTP pula tidak menang jari mereply bbm, sms, facebook, twitter menghujah dengan apa yang di dengar tadi.

Tidak terkejut, tetapi terpanggil untuk mengtarbiyahkan ulamak PAS yang sesat lagi menyesatkan. Malanglah bagi ahli PAS yang dekat bawah tu dan ahli-ahli PAS yang baru berjinak nak masuk PAS. 

Lagi malang.. ahli-ahli PAS yang jadi jemaah mengaminkan satu doa yang amat pelik di dunia. Baru saja GTP bereply messege.. jika didoakan kebangkitan dan kesejahteraan Islam ada la juga logiknya. Atau mendoakan kebangkitan Palestin akibat kezaliman Israel.

Tak pernah ambo belajar.. ada ustaz atau ustazah duk ajar kita boleh mendoakan yang buruk-buruk ke atas diri orang lain. Tidak kiralah sama ada kelakuan orang tu buruk mahupun orang tu tak ada pegangan agama melainkan GTP di ajar untuk mendoakan kebaikan diri sendiri, ibu bapa, adik beradik, keluarga, sahabat handai dan jiran tertangga.

Malam ni, menjejak tahun baru Islam pula lagi.. telinga nih belum lah pekak mendengar.. Apa jenis manusia nya imam yang mengimamkan solat hajat tuh???

Siapa yang zalim?? Kerajaan BN Zalim??? Sebelum dan selepas tuduhan itu dibuat.. memang tidak dapat disangkal lagi bahawa PAS sudah tidak kenal dengan diri mereka sendiri. PAS sudah isim dengan kerakusan kuasa yang tak dapat dibendung-bendung lagi. 

Nampaknya, selain orang kafir yang memerangi Islam perlu diperangi. Umat Islam seperti PAS kenalah GTP perangi juga...  Sekurang-kurangnya.. GTP menjalankan tanggungjawab sebagai muslim yang saling tegur menegur dan memberi ingat bahawa salah tu perbuatan imam anda semua. Kembalilah kepada aqidah yang asas wahai ahli PAS..

Dah sesat semakin menyesatkan kamu semua nih..


No comments:

Post a Comment