Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Thursday 29 March 2012

SELANGOR!!! Maaf anda GAGAL!!!! Faham tu.. faham tu.. faham tu..


pix_gal0

Mohd Shamsudin pada sidang media selepas itu, berkata sebagai Speaker, Teng perlu adil sama ada kepada pihak kerajaan atau pembangkang ketika sesi perbahasan.

Berdasarkan SMS itu jelas Speaker memang berat sebelah dan kami di pihak pembangkang berasa tertipu lebih empat tahun lalu jika inilah sikap Speaker, katanya. 

Sumber : Speaker Selangor berat sebelah

 

Kepada pihak Pakatan Pembangkang yang budiman,

 

Sekiranya perkara macam inilah di katakan kecil dan remeh temeh, entahlah.. tak tau nak komen apa tahap pemikiran anda semua dalam menangani isu-isu rakyat.

 

Isu SMS di katakan isu kecil anak?? Entah lah.. Apa lah yang anda semua fikirkan demi rakyat?? Bagi menyokong BN Selangor selamanya, SMS yang di lihat kecil mampu memberi kesan yang hebat mengikut isunya tauuu. Ada tau ker??? Ker tak tau?????

 

Walawei... ini soal kepentingan rakyat lah... Apa anda telah fikirkan berkaitan rakyat yang telah mengundi anda??? Speaker Dewan Rakyat telah menghina rakyat Selangor. Terimalah akibatnya kelak di PRU-13.

 

Apa pun.., wahai sahabat di Pakatan Pembangkang.. Alhamdulillah, setelah kami memberi anda peluang mentadbir negeri dahulunya kami perintah.. sudah sampai masanya dan kesekelian kalinya bahawa kami di Barisan Nasional akan rampas kembali Selangor Darul Ehsan. Ingat tu.. Ingat tu.. Ingat tu.. Ingat tu..

 

Maaf, anda gagal!!!

 

Di sini anda lebih faham

No comments:

Post a Comment