Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Friday 17 February 2012

Teknologi pun tak boleh melawan fitnah.. camner tu?? Fitnah dan menipu tak sudah-sudah Anwarinas ni..

 
Mereka ini sudah hilang cahaya keimanan. Mereka telah putus hubungan dengan Allah SWT. Menjadi sekumpulan bangsa terasing yang munafik dan sedang bergerak untuk memurtadkan umat Islam lain,untuk menjayakan agenda kekafiran mereka itu, apa sahaja mereka sanggup lakukan.

Lihat sahaja bagi menyelamatkan Anwar,mereka sanggup `super impose'kan gambar Perdana Menteri Malaysia, Dato' Seri Mohd Najib Tun Abdul Razak. Demi mendapatkan undi India, Anwar sanggup menjadi Hindu yang lebih daripada penganut agama Hindu yang sebenar.
 
PAS yang bersekongkol dengan Anwar tidak pula menegur tindakan Anwar itu boleh menjadikan beliau murtad tapi mengsasarkan Najib Razak yang hadir di perayaan Thaipusam namun bukan di kuil cuma di Dewan SerbaGuna di Kuil Batu Caves itu.Hanya kerana hadir di dewan Najib Razak diserang sebagai munafik,murtad dan sebagainya.
 
Harussani, Mufti Perak yang pada mulanya terperangkap dengan agenda jahat pembangkang melalui portal milik mereka akhirnya menyedari kekhilafannya setelah mendapat gambaran sebenar daripada Najib tentang kehadirannya di majlis itu dan Mufti Perak memfatwakan tindakan Najib itu benar dan tidak menyalahi hukum syarak.
 
 
Sumber : Sanggah Tok Janggut

No comments:

Post a Comment