Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Tuesday 7 February 2012

Adoi aiiii.. tujuannya nak mengintai.. apa terrrrr..kantoi la pulak.. haha.. kan dah dapat sepersalinan.. tahniah!! Hihihi.. Cunnnn nya..

Jambu Anwar Dapat Persalinan Baju Kurung Merah Putih..



Benarkah 'pengendap' yang dilaporkan oleh Malaysia Insider ditujukan kepada Rafizi Ramli, Pengarah Strategik PKR?

Inilah persoalannya apabila membaca kenyataan sinis Shahrizat Jalil terhadap seseorang yang sejak kebelakangan ini mengekori beliau seperti paparazzi.

Oklah...Rafizi Ramli memang sedikit jambu berdasarkan kegebuan dan lemah lembut beliau. Tetapi apakah Rafizi 'mengendap' selama ini atau Malaysian Insider tersilap orang?

Jika tersilap orang, wartawan Malaysian Insider juga selama ini menganggap Rafizi Ramli sebagai sang jambu-jambuan!

Di antara laporan berita :
5 Feb—Ketua Wanita Umno Datuk Seri Shahrizat Jalil  hari ini berkata beliau akan menghantar baju kurung merah putih kepada “penghendap” dalam PKR menambah yang berniat mahu mengambil alih jawatan itu.

Secara jelas merujuk kepada Rafizi Ramli, yang telah mengetuai serangan PKR terhadap Shahrizat dan Pusat Fidlot Nasional (NFC), menteri Kabinet ini berkata idea itu diberikan Wanita Umno pada satu mesyuarat baru-baru ini.

“Beliau akan kelihatan bagus dalam merah dan putih, nampak sedikit jambu. Wanita Umno akan menghantarnya kepada penghendap saya,” katanya kepada pemberita di Hospital Kuala Lumpur di sini.

“Kerana saya rasa orang ini berhasrat untuk menjadi ketua wanita Umno, mungkin beliau pemimpin wannabe (tetapi) partinya tidak mempunyai ramai anggota. Wanita Umno mempunyai 1.3 juta ahli jadi beliau boleh rasa kuat.” - MI

Sumber : Dr MiM

No comments:

Post a Comment