Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Monday 2 January 2012

Pelakon terbaru Pakatan Haram

UPSI:Dalang Cederakan Pelajar Parah Di Kesan


Pasukan peguam pakatan akan mendakwa pihak yang mencederakan pelajar MELAYU yang cedera semasa demo didepan UPSI tempoh hari.Menurut sumber pakatan penafian pihak polis terbukti bahawa polis tidak terlibat mencederakan para pelajar MELAYU ini.

Setelah disiasat dalang yang sebenarnya mencederakan pelajar yang berdemo adalah pintu kaca ini.Gambar pintu ini diambil selepas kejadian demo tersebut sebagai bukti bahawa pintu ini terlibat mencederakan pelajar.


Tindakan pintu dipersoalkan olah juak haprak pakatan,kenapa pintu boleh berada disitu dan kenapa kaca digunakan hingga mencederakan pelajar tersebut.Para peguam pakatan mempersoalkan kenapa pintu kaca ini terlibat bersekongkol dengan pihak polis mencederakan pelajar ini.

Sidang akhbar oleh SMM dan barisan peguam akan diadakan untuk mendedahkan gambar pintu ini yang berani bertindak mencederakan pelajar. Jurucakap SMM berkata jika pintu ini tidak didakwa mereka akan bertindak untuk mengadakan rusuhan diseluruh negara.

Pisau kata "hanya pelajar 'Melayu' saja yang parah, syukur Alhamdulilah, Allah selamatkan pelajar kaum Cina dan India daripada tercedera..."

GTP kata pula "Pintu, kau memang pintu!!! Albab.. Albab!!! Kenapa kau nih?? Pintu buat la cara pintu.. nak pukul orang kenapa?? Dah samseng sangat??? "

1 comment:

  1. he he he....mcm - mcm muslihat utk mendapat simpati.....salah polis..salah kerajaan, salah umno....salah kpn salah najib....diri sendiri tak salah gakkkk

    ReplyDelete