Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Wednesday 11 January 2012

Apa???? Tidak suka??? Ada aku kisah???

Penafian perbuatan liwat langsung tidak ada di dalam penghakiman itu. Sehingga kaum Anwarinaz itu terlupa bahawa kebebasan Anwar di sebabkan kerana bukti teknikal yang tidak mencukupi.

Maka terbuktilah, mereka sendiri terkedu dengan kebebasan yang diperolehi Anwar itu.

Mereka cuma nak Anwar bebas. Tetapi lain pula jadinya.. sesama sendiri pelik, kenapa Anwar bebas?? Sehingga persiapan merusuh terbantut dengan keputusan bebas itu..

I like you maaaa. also can what??? Why??? Cannot mehhhhh??

Baca seterusnya petikan di bawah:-

Petikan 1

MAJLIS PEGUAM: Anwar Suka Sama Suka, Bukan Satu Jenayah...

Majlis Peguam Malaysia menyambut baik pembebasan Datuk Seri Anwar Ibrahim daripada pertuduhan meliwat dan menyatakan bahawa “prinsip keadilan semula jadi menuntut tidak kurang daripada itu”.

 

"Dakwaan terhadap Anwar, yang berasaskan kepada peruntukan lapuk Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hubungan seks suka sama suka antara orang dewasa suatu jenayah, tidak harus sesekali dibawa ke mahkamah,” kata Presidennya, Lim Chee Wee dalam satu kenyataan.

"Majlis Peguam Malaysia berharap Peguam Negara tidak akan mengemukakan sebarang rayuan dan sebaliknya terus menumpukan sumber-sumber penting Jabatan Peguam Negara menangani jenayah lebih serius,” katanya.

Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini membebas dan melepaskan Ketua Pembangkang itu daripada tuduhan meliwat bekas pembantunya, Mohd Saiful Bukhari Azlan. – Bernama
Petikan 2
LIWAT PAKSA LIWAT RELA?

Kedua, perlu diingatkan bahawa aduan yang dibuat oleh Saiful dan pertuduhan yang dikemukakan oleh Pendakwaraya terhadap Anwar dibawah Seksyen 377B Kanun Kesiksaan ialah melakukan liwat melalui “dubur” terhadap stafnya Saiful Bukhori secara paksa! Maka Pendakwaraya mesti membuktikan tanpa sebarang keraguan elemen-elemen berikut:

  1. mesti ada kemasukan kedalam dubur;
  2. kemasukan itu secara paksa tanpa kerelaan.
Secara peribadi, teman cukop yakin beban pembuktian elemen pertama telah berjaya dibuktikan! Iaitu berlaku kemasukan oleh Anwar kedalam dubur Saiful (penetration of the anus). Ini dibuktikan dengan adanya sampel airmani yang disahkan milik Anwar yang ditemui didalam dubur Saiful. Bermakna dari segi perlakuan, kegiatan “liwat” mungkin sudah berlaku.

Cuma pembuktian elemen kedua dikatakan menimbulkan keraguan Sebab itulah Karpal Singh membangkitkan isu samada Saiful dipaksa? Sedangkan kata Karpal Saiful pergi sendiri ke kondominium itu, dia membawa bersamanya pelincir KY Jelly, dia mempunyai peluang untuk lari keluar tetapi tidak berbuat sedemikian, dia tidak menjerit atau meminta pertolongan, dia boleh duduk minum kopi bersama Anwar selepas adengan liwat itu, dia tidak terus pergi buat repot polis, dia masih hadir pertemuan bersama Anwar selepas itu; dan lain-lain faktor yang Karpal dakwa tidak membuktikan ujudnya elemen paksaan atau tanpa rela!


Petikan 3

9. Yang lebih buruk lagi ialah ketaksuban pengikut kepada pemimpin ini sudah sampai kepada tahap menghalalkan apa sahaja yang dilakukan atau diperkatakan oleh pemimpin. Apabila pemimpin berkata orang Islam boleh mencarut, kerana Tuhan juga kononnya mencarut, tidak ada sesiapa daripada anak buah pemimpin yang membantah, atau menegur pemimpin berkenaan. Demikianlah apabila pengikut yang taksub dengan pemimpin mendakwa bahawa pemimpin mereka adalah sama dengan nabi, tidak ada pembetulan atau bantahan daripada pemimpin berkenaan dan penyokong-penyokongnya.

10. Agama Islam di Malaysia sudah banyak tercemar dan pegangan kepada ajarannya sudah menjadi luntur kerana Islam diperalatkan untuk kepentingan politik duniawi. Orang Melayu yang bahagia kerana bangsa mereka dikait secara langsung dengan agama Islam, sudah hilang nikmat yang datang dari ikatan ini. Hasilnya ialah perpecahan, kelemahan dan kehinaan. Hasilnya ialah mereka menjadi pengemis di negara sendiri, pengemis yang meminta-minta sokongan dari orang lain. Mereka yang mengemis tetap akan menjadi orang suruhan kepada yang membantu mereka.

Sumber : Che Det

Petikan 4



Mahkamah Malaysia terbukti bebas bila bebaskan Anwar Isnin kerana teknikal bukti tak cukup. Semua orang sudah puji kebebasan mahkamah Malaysia termasuk Jabatan Negara Amerika.

Jika begitu apa nak ditakut isu video seks dibicarakan di mahkamah ? Berani kerana benar ...takut kerana salah...tak gitu?

Anwar sepatutnya harap sangat kes itu dibicarakan di mahkamah segera..untuk membersihkan namanya once and for all.

Pakatan pembangkang pun sepatutnya tuntut mahkamah segera bicara agar mereka tidak merasa ragu-ragu pada Anwar.

Selagi kes video seks tak beres...tentu Anwar masih mengigau tidor malam dan tidak merasa diri 'bebas' bagai burung terbang.

Bukti dalam kes ini memang mantap.. selain video 99.9 peratus tulen, ada rakaman CCTV lelaki seiras beliau naik turun apartmen lokasi video seks dengan Datuk Sharzly Eskay.
Bukan itu saja... dikatakan video aksi seks di Bangkok pun ada.

Rakyat semua nak tahu segera kebenaran kes ini.Ia bukan soal gutter politic seperti didakwa pembangkang. Ia soal moral orang noimbor satu dalam pakatan pembangkang.

Sumber : AgendaDaily



Biarpun terbukti Anwar tidak bersalah, tapi ni hakikatnya, perbuatan tetap berlaku..

Petikan 5

Azwan, Kau memang Klassssss Maria.. Kata dah taubat.. Taubat lah sangat.. :)

Ini terbukti apabila pagi tadi selebriti yang penuh kontroversi ini telah menulis di akaun Twitter rasminya dengan perasaan gembira apabila tuduhan terhadap Anwar Ibrahim ditarik dan kes ini dimenangi sepenuhnya oleh Anwar.


Azwan Ali turut mengutuk Saiful Bukhari Azlan sekeras-kerasnya

 


Petikan 6

K.A.N.T.O.I

T.U.N.G.G.U!!!!!!!!!!


NOTA : Tidak terjangkau deq akal fikiran GTP sekiranya, Saiful Bukhari Azlan merekodkan perbuatannya sendiri bagi membuktikan liwat itu berlaku seperti halnya besi buruk nih membuktikan 99.9% itu siapa..

Tidak terbukti di kamar mahkamah, terbukti di kamar 'itu' juga..


No comments:

Post a Comment