Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Thursday 1 December 2011

Lawatan Datuk Rosnah Shirlin ke atas media sebagai tanda terima kasih

Datuk Rosnah Shirlin Abdul Rashid Shirlin, Ketua Pergeralan Puteri UMNO Malaysia bersama Puan Shahanim Mohd Yusof dan barisan EXCO Pergerakan Puteri UMNO Malaysia meluangkan masa ketika Perhimpunan Agung UMNO di tangguhkan tengahari tadi.

Lawatan ke media-media bertugas adalah sebagai tanda terima kasih Pergerakan Puteri UMNO Malaysia kepada mereka yang berhempas pulas membuat liputan sepanjang Persidangan di langsungkan.

Dengan liputan-liputan yang dilakukan oleh team-team media ini, maka seruan, matlamat, usaha parti UMNO dapat di beri secara langsung kepada akar umbi yang ada di sekitar PWTC mahu pun di rumah. Oleh yang demikian, akar umbi akan dapat maklumat secara langsung dan tepat.

Sila lihat gambar di bawah;




 
 



















Media turut memainkan peranan penting di dalam UMNO mendengar nadi rakyat. UMNO bukan seperti PKR, PAS atau DAP yang menggunakan medium-medium serupa dalam menyalurkan fitnah yang akhirnya rakyat tertipu.

Dengan usaha yang di lakukan oleh Datuk Rosnah adalah satu sentuhan persahabatan bahawa antara UMNO dan media saling perlu-memerlukan.



No comments:

Post a Comment