Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Sunday 27 November 2011

Dulu Mat Sabu, hari ni Antony Loke pula.. May May laaaa..


Free Malaysia Today Malaysia melaporkan bahawa Datuk Zainal Abidin Ahmad (BN Sungai Lui) betanya pada May May ADUN Mambau , apakah beliau masuk bilik Anthony Loke tetapi dalam bahasa lebih halus, Mambau masuk bilik Lobak ke?

“Ketika itu Zainal Abidin Ahmad (BN-Sungai Lui) mencelah dengan bertanya pada May May “Mambau masuk bilik Lobak kah?”.

Pertanyaan yang berbaur lucah tersebut membuatkan wajah May May agak berang. Bagaimanapun May May tidak menghiraukan Zainal Abidin dan terus mengasak Mohamad dengan mendesak meminta maaf.” – petikan Free Malaysia

Ini yang May May faham. Tetapi kita tidak tahu apakah sebenar yang dimaksudkan oleh Zainal Abidin kerana dia saja yang tahu. Mambau masuk bilik Lobak ini besar pengertiannya.

Mungkin juga May May masuk Bilik Anthony Loke, mana kita tahu. Kalau tidak  angin berubah mana mungkin pokok bergoyang. Ini kita kena tanya  Anthony Loke. Jika benar maka ada skandal lah dalam DAP Negeri Sembilan .

Tetapi ini mungkin satu ungkapan nyang kita tidak tahu yang mungkin di maksudkan oleh Zainal adalah Mambau dan Lobak kini bersatu. Bukannya May May masuk bilik Loke hantar ubat macam Norma Masuk bilik Mat Sabu dulu.

Sendiri mahu ingat lah , kita tak tahu.

No comments:

Post a Comment