Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Friday 14 October 2011

Orang kita.. nak salah kan siapa?? Meh fikir-fikir.. Betul ke Barisan Nasional tak berjasa satu pun???


Adakah bangsa Melayu di negeri lain mahu menjadi seperti ini?? Setelah kita sama-sama merasa nikmat dari pejuang terdahulu. Ada kalangan mereka yang lupa diri dan taksub dengan kuasa yang mereka rampas.

Tidak mengapalah sekiranya tersalah pilih pucuk kepimpinan. Tetapi masihkah ada peluang kedua untuk kembali menjadi seperti sedia kala?? Fikir-fikirkan lah..


GTP tidak kata semua bangsa Cina itu rasis. Tetapi ini lah sebahagian daripadanya..


Kita mahu melihat negeri kita seperti negeri mereka yang dijajah dan di perintah oleh rasis dan sifat cauvinist mereka? Siapa akan kisah sekiranya itu pilihannya kan...????

Mari lihat ini pula

Anwar Ibrahim Penipu Besar - Penduduk Kg Buah Pala jadi mangsa
Fikir-fikirkanlah

Pada 9/10/11, DAP sekali lagi memainkan api perkauman dengan menghentam kakitangan Kerajaan yang majoritinya dalah kaum Bumiputera.

Pisau nak habaq mai, semasa ceramah DAP pada 9/10/11 di Medan Selera Pusat Penjaja Good, Jalan Alma, satu program ceramah umum menjadi medan menghentam kakitangan awam kerana makan gaji hasil wang yang dibayar oleh rakyat.


Lanjutnya di sini

p/s : Fikir-fikirkanlah pada PRU 13 nih..

1 comment:

  1. Tak payah laa kita nak bertelagah sesama melayu islam..PAS melayu UMNO pun Melayu.. kedua2nya islam mengucap dua kalimah syahadah..kenapa kita nak bergaduh sedangkan kaum lain boleh bersatu tak kira apa parti politik yang mereka sertai baik DAPig, MCA lancau, MIC paria.. yang ruginya orang melayu... kuasa semakin terhakis.. tanah makin kurang...masjid makin SEPI..Bangsa lain walau berlainan parti tapi JIWA mereka masih kukuh dan jati diri pada Bangsa dan agama mereka. Orang Melayu bodoh dalam berpolitik, semua yang ada digadaikan yang rugi melayu sendiri. bangsa lain hanya bersorak setiap kali kita bertelagah walau melibatkan perkara kecil sekali pun.sedangkan parti melayu seperti PAS dan UMNO terpaksa MENGEMIS dan MENCACAI pula untuk dapatkan sokongan undi mereka walaupun mereka adalah minoriti dan ciput!!!...INGAATTTT Melayu!!! mereka hanya tunggu masa sahaja melihat melayu saling bercakaran dan bermusuhan.ingat pepatah pejangga, yang memusnahkan sesuatu peradapan atau empayar bukannya orang luar, tetapi dari bangsa itu sendiri. Sebelum kita hilang segalanya.. lebih baik kita bersatu.. Bersatu

    ReplyDelete