Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Tuesday 16 August 2011

Tsunami Gay mahu meledak Malaysia?? Paderi Gay mencabar Perundangan Malaysia!!!!


Kita tidak membenci bangsa lain yang beragama Islam. Tetapi kita tidak rela bangsa lain tidak menghormati Perlembagaan Negara kita. Jika perkahwinan pasangan ini berlangsung di bumi Malaysia, kebebasan Negara yang selama ini dalam kawalan sudah tiada ertinya.

Pasangan ini memilih Malaysia bagi melangsungkan perkahwinan. Apa sudah jadi ni?? Agak-agaknya, siapa yang buka pintu dan kelonggaran perkara ini berlaku. Sudah hilang akal ke apa?? Nanti akan ditimbulkan pula isu 'baling batu sembunyi tangan', menghukum UMNO semborono. Semakin keterlaluan puak Pakatan Haram. Isu kes liwatnya pun nak mengaitkan orang yang tidak ada kaitan sama sekali.

KLIK & BACA sini untuk bacaan langsung.

p/s : Mari kita bekerjasama benteras gejala perkahwinan hubungan sejenis ini dari berlaku di Malaysia. Ini peristiwa yang sangat di laknat Allah Taala. Perang salib sedang menular kalau kita tidak mencegah awal..


2 comments:

  1. Baguslah tu, dah mula sedar akan satu peranan dan usaha dakwah iaitu amal maaruf wa nahi mungkar. teruskan perjuangan mengajak orang islam baka dan keturunan kepada amalan islam yang syamil wal kamil serta mencegah kepada mungkar bermula dari mungkar al akbar. Allah hu akbar..bukan take beer..Selamat Beribadah dibulan ramadhan..

    ReplyDelete
  2. cegah sebelum parah, gempur jangan undur.

    ReplyDelete