Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Thursday 4 August 2011

SURAT TERBUKA BUAT NURUL IZZAH - MEME...LAH semuanya haram YB haram Anwar Haram Azizah pun Haram Jadah ..

YB Nurul Izzah

Adalah tidak bermoral apabila YB menulis surat kepada  Perdana Menteri dan mengatakan bahawa pilihanraya yang akan di adakan bila bila masa ini adalah haram dan tidak bermoral yang mana kononnya tidak  melaksanakan reformasi  pilihan raya yang bebas dan adil. Siapa YB anak mentah yang baru nak belajar bertatih.

Jika pilihanraya sebelum ini adalah haram dan tidak adil bermakna Pakatan Rakyat  termasuk PAS memerintah secara haram di Kelantan selama 20 tahun lebih, Kedah hampir sepenggal dan juga PR yang kini memerintah secara haram di 2 buah negeri lagi.Pulau Pinang dan Selangor .

YB dan juga Wan Azizah dan Anwar Ibrahim adalah  ahli Parliament yang haram tidak sah. Kenapa menyedari hakikat sedemikian YB tidak meletakkan jawatan kerana elaun yang YB makan kerja yang YB buat itu semuanya haram.

Seperkara lagi YB kata  bahawa  Perdana Menteri tidak dipilih oleh Rakyat, Apakah  DS Najib yang menang pemilihan  UMNO sebagai Presiden dan partinya menerajui BN yang memenangi pilihanraya tidak dipilih oleh rakyat, Bukan kah rakyat yang memilih parti UMNO yang menerajui BN yang memenangi pilihanraya, Meme.....lah bukan semua orang yang pilih , suara majoriti, Tak faham ke??????


Jika Najib tidka dipilih sebagai PM. Anwar Ibrahim ketika dipilih sebagai TPM , bukan kah pilihan rakyat. kalau Begitu Anwar juga bukan rakyat yang pilih. Kenapa bapa jahat kamu hari ini bermati matian mahu jadi Perdana Menteri melalui proses yang sedia ada sekarang. sehingga sanggup menggadai maruah bangsa agama dan negara. Malangnya bapa jahat kamu tidak dipilih oleh rakyat.

Oleh : Cucu Tumulak. 

5 comments:

  1. Nurul Izaah ckp tak pakai otak ke??? main cakap aja , napa nak buat surat utk PM buat surat dulu utk papa jahat tanya mana jam omega?

    ReplyDelete
  2. Eloklah kiranya letak jawatan saja. kalau pilihanraya tak bersih dan serahkan balik negeri yang di tawan PR, knp PR kata tak nak ada kan pilihan raya serentak jika pm umumkan pilihanraya. sebenarnya mung takut piliharaya kot..............

    ReplyDelete
  3. kalau pilihanraya halal jawapannya pakatan rakyat dapat malaysia la..
    xkan itupun xleh pikir..
    BIJAN umum ikut suke die jer..
    cube wat cam thailand announce awal..
    baru FAIR..BACUL x bertempat..
    psst:..akai ada ka..

    ReplyDelete
  4. Dia ni lebih jahat dari bapa dia sebenarnya. Kalau dia ni jadi PM, lebih hebat scandal dari bapa dia. Laki dia terpaksa jadi mcm mak dia, tunggul.

    ReplyDelete
  5. haramjadah puteri umno.dah kena nasi kangkang

    ReplyDelete