Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Monday 8 August 2011

Perbicaraan Kes Liwat Anwar bermula hari ini

Gambar terkini di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur

Hampir tiga (3) bulan kes bekas Timbalan Menteri Malaysia, Anwar Ibrahim tertangguh yang mengaitkan kes liwatnya ke atas pembantu pribadi iaitu Saiful Bukhari Azlan atas pertuduhan;

Ketua Umum PKR, Anwar Ibrahim, di tuduh meliwat Saiful Bukhari Azlan (bekas pembantu pribadi) di Desa Damansara Condominium 15:01-4:30ptg pada 26 Jun, 2008.

Seperti biasa Anwar Ibrahim telah memanggil pegawai-pegawai kedutaan asing bagi melihat kes perbicaraan yang melibatkan dirinya.

Adakah perlu pegawai-pegawai kedutaan asing ini dipanggil untuk melihat prosuding perbicaraannya kerana maklumlah Anwar Ibrahim ni mempunyai 1001 helah untuk menunjukkan yang dia 'insan teraniaya'?

Sangkara Nair (gambar) dan 
pakar-pakar Australia pro Anwar, Dr. David Wells dan Dr, Brian Mc Donald (Tiada dalam gambar)

Sebelum Anwar Ibrahim memberi keterangan, Hakim Zabidin akan menyampaikan keputusannya atas permohonan pihak pembelaan untuk menemubual 15 saksi termasuk Perdana Menteri Dato' Seri Mohd Najib Tun Abdul Razak dan isterinya, Datin Seri Rosnah Mansor; bekas Ketua Polis Negara, Dato' Musa Hassan dan bekas Ketua Polis Melaka, Dato' Mohd Rodwan Mohd Yusof.

Rasa-rasanya apa soalan yang ingin ditanyakan Anwar Ibrahim yer? Hahaha.. Macam-macam cara nak melepaskan diri.

Bersedialah dengan hukuman dunia wahai Anwar Ibrahim, Si Raja Liwat.. 




No comments:

Post a Comment