Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Saturday 13 August 2011

Kehadiran Perdana Menteri dan isteri buat Anwar Ibrahim Terkemama


Kehadiran Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Tun Abdul Razak dan isteri; Datin Seri Rosmah Mansor di Kompleks Mahkamah untuk ditemubual oleh Peguam bela Anwar al-Juburi semalam membuktikan tiada apa yang perlu ditakut dan digusarkan sekiranya kita di pihak yang benar.

Tertarik kepada jawapan Perdana Menteri ketika ditanya oleh wartawan semalam; "Saya juga rakyat Malaysia. Sebagai rakyat Malaysia, saya hormati keputusan mahkamah."

Hmmmm.. yang tidak menghormati keputusan mahkaman sekarang ini ialah Anwar Ibrahim dan Karpal Singh!!! Nak menegakkan benang yang basah apa lagi??

Rakyat Malaysia menghormati keputusan mahkamah bahawa Saiful Bukhari Azlan sedang menuntut keadilan ke atas dirinya. Kannnnnn?? Kenapa si pelaku liwat ni tak faham-faham lagi?? Sudah-sudahlah nak berdrama lagi wahai Anwar al-Juburi. 
  
Di bawah merupakan petikan yang di ambil dari Sumber : Utusan Malaysia online
  • Dato' Seri Mohd Najib Tun Razak dan isteri hadir di Kompleks Mahkamah, semalam untuk ditemubual pasukan peguam bela Anwar Ibrahim
  • Beliau berbuat demikian kerana menghormati keputusan hakim
  • Sementara itu, Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Dato' Seri Ir. Mohd Zin Mohamed berkata, penglibatan Pengerusi DAP, Karpal Singh dalam kes liwat dianggap campur tangan DAP

No comments:

Post a Comment