Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Saturday 6 August 2011

Kami di beri Bible Versi Melayu

Astaghfirullah hal azim!!! Apa sudah jadi?? Dunia sudah akhir zamanlah. Masya Allah, Masya Allah..


Ia didedahkan sendiri seorang wanita Melayu yang mengikuti kumpulan itu sejak lebih setahun lalu, selepas dibelenggu masalah kewangan sehingga tidak mampu membiayai keperluan seharian.


Katanya, pendakwah kumpulan berkenaan membantu mereka dengan memberi seberapa banyak wang diperlukan dan selepas itu, mereka memujuk indvidu yang sudah diberi bantuan menyertai program keagamaan mereka.
Sumber : Metro
Apabila dulu lantang mahu mewujudkan negara Islam. Hari ini bertukar pula kepada Negara Berkebajikan. Ini adalah tidak lain dan tidak bukan mengikut rentak Parti Rasis DAPig yang lupa asal usul dan keturunan dan tidak sedar dek untung.

Apabila status dan keutamaan mahu menjadikan Malaysia sebagai sebuah Negara Islam kepada Negara Berkebajikan, macam-macam pula kejadian menimpa-menimpa.

Isu kafir mengkafir dah jadi gula-gula di mulut Pok Nik Aziz Nikmat. Nikmat sokong PAS boleh masuk syurga. Islam versi apa tu?

Berikut adalah 10 senarai yang menyebabkan hati kita menjadi buta:
  1. Kamu mengenal Allah SWT tetapi kamu tidak menunaikan haqNya
  2. Kamu sangka bahawa kamu mencintai Rasullaullah S.A.W tetapi kamu meninggalkan segala suruhan dan sunnahnya.
  3. Kamu telah membaca al-Quran, tetapi kamu tidak membuat amalan darinya
  4. Kamu telah makan nikmat-nikmat Allah SWT, tetapi kamu tidak bersyukur.
  5. Kamu telah berkata bahawa syaitan itu musuh kamu yang nyata tetapi kamu tidak menentangnya.
  6. Kamu telah berkata bahawa syurga itu benar wujud tetapi kamu tidak beramal untuknya
  7. Kamu telah berkata bahawa neraka itu benar tetapi kamu sedikit pun tidak punya rasa takut.
  8. Kamu telah berkata bahawa mati itu benar, tetapi kamu tidak bersedia untuk menghadapinya
  9. Kamu bangun dari tidur lalu kamu ceritakan segala keaiban manusia tetapi kamu lupa keaiban diri sendiri.
  10. Kamu kebumikan mayat-mayat manusia, tetapi kamu tidak mengambil ikhtibar daripada mereka.
Inilah buktinya, kafir tidak menghormati agama Islam dengan penganjuran acara merosakkan aqidah umat Islam kerana umat Islam sudah hilang pedoman.

Sekarang apa sudah jadi, terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata binasa diri. Lepas satu petunjuk kepada petunjuk yang lain. Presiden PASiq, Abdul Hadi Awang sila jawab.

Sudah terang lagi bersuluh. 

Salahkah JAIS menjalankan kebawajipannya sebagai penguatkuasa agama yang bertindak mengikut hukum Allah?

Yang dikejar tak dapat, yang dikendong berciciran. Dulunya mahu Negara Islam, kini Negara Berkebajikan tetapi hasilnya porak peranda akibat dari ketakutan terhadap DAPig dan kerakusan mengejar kedudukan dan darjat dunia.

Hasan Ali, Ulamak PASiq perwira yang tidak di dendang!!

Kata Hasan Ali menyokong tindakan JAIS, "Ucapannya diselitkan dengan perkataan Quran dan 'pray. Selain daripada itu terdapat bukti-bukti kegiatan penyebaran agama bukan Islam terhadap penganut agama Islam."

"Jika itu benar, maka terang-terangan perbuatan tersebut bercanggah dengan Perlembagaan Perseketuan yang menghalang agama lain disebarkan kepada penganut Islam negara ini." ujar beliau lagi.

Ternyata ulamak PAS ini dukacita dengan apa yang berlaku. 

Hasan Ali membidas lagi; "Jadi PAS yang sepatutnya memperjuangkan Islam seperti nama partinya, jadi gabra pula dalam bab ini. Hendak sokong tindakan JAIS pun takut, tak sokong pun takut. Semuanya mementingkan undi."

Islam kah Khalid Ibrahim dan Khalid Samad?? Masya Allah, Nauzubillah min zaliq.

Inilah kejayaan kumpulan Erdogan PASiq apabila secara terang-terangan menolak pandangan oleh ulamak PASiq itu sendiri.

Tahniah Anuar al-Juburi!!! 



3 comments:

  1. Kita PAS patut bangun dan tukar pemimpin kolot yang pentingkan politik dan sanggup gadai agama demi undi. Kita sudah lama gadai masa dan tenaga buat amalan untuk perjuangan Islam.
    Mari kita buang pemimpin kebajikan dan tegak perjuangan Islam kembali. Biar kita perang pemimpin bodoh kita sekarang dan buang ke longkang. Pemimpin gelar nama apa pun lah Muktamar ke buah tamar ke bolih mampus, kita nak pusing stereng kembali ke arah Mekah. Hadi atau sesapalah pegi mampus. Cukup lah kita di permain2kan. Kita perlu Hassan Ali ganti Hadi yg gemok (entah makan apa). Tengok lah Mat Sabu muka kaki syok bini orang dan menipu terang2 kes kepala lutut dia.
    CUKUP, CUKUP LAH WAHAI PEMIMPIN KAMI YG ZAMAN KUNO TAK FAHAM2 AJARAN ISLAM TULIN. NI DIA KAMI PAS BARU AKAN TUNJUK KAMU APA ITU ISLAM.

    ReplyDelete
  2. Salam perjuangan. Saya telah link blog tuan ke blog saya. Harap dapat follow & link juga blog saya ke blog tuan. Terima kasih.
    Demi perjuangan alif ba ta
    http://keris7lok.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. allah huakbar, allah maha besar segala puji bagi nya, pemimpin pas jgn terlalu sayang dunia mana perjuangan asal anda.

    ReplyDelete