Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Saturday 27 August 2011

Jeng.. Jeng.. Jeng.. S. Ambiga bakal Ketua Pembangkang

Hebatlah S. Ambiga ni kan kawan-kawan.

Puak Pakatan Haram sangat sukakan S. Ambiga, kerana S. Ambiga bukan sahaja seorang peguam yang pandai. Malah dia seorang yang menyokong murtad. Puak Pakatan haram memang suka isu-isu sensitiviti negara di perbesarkan kerana dengan cara itu sahaja mereka akan mentadbir kerajaan.

Puak Pakatan Haram sangat sukakan perpecahan rakyat dengan mengadakan ceramah, perhimpunan dan Kumpulan Fitnah Negara. Gelak Puak Pakatan Haram yang sangat popular ialah; kah kah kah kah kah.. 

Di sini kita kata Masya Allah, kenapa ada orang bodoh ikut telunjuk dia nih??

Apabila Kerajaan Barisan Nasional telah menjelaskan sesuatu perkara yang dilakukan oleh S. Ambiga itu tiada lain adalah untuk kepentingan, kebencian dan agenda kuasa asing, mereka ini akan mengatakan kita bodoh dan sedang diperbodohkan.


Jeng... jeng... jeng... Misteri dana untuk Bersih 2.0. <<<< Sila klik dan baca..



Tetapi sedarlah kita pada hari ini apabila manusia yang paling bodoh sekali ialah mereka yang mahu merosakkan keamanan dan kesejahteraan Malaysia. Apabila mereka memperbodohkan Kerajaan Malaysia, dalam masa yang sama mereka membodohkan diri mereka sendiri.

Dekat sini S. Ambiga kata, rakyat Malaysia dan Kerajaan Negeri Selangor menyumbang dana Perhimpunan Bersih 2.0. Tetapi apabila bukti di bawah terbongkar, apa cerrrrrrr yer..

Ambiga Akui Terima Dana Dari NDI & OSI, Jadinya, siapa yang lebih APCO nih wahai Puak Pakatan Haram??




Klik sini mencari jawapan

p/s : Sengaja membina ayat mudah semoga Puak Pakatan Haram faham apa yang mereka lakukan tidak lain tidak bukan akan memusnahkan keamanan Negara dengan membawa kuasa luar yang mahu melihat kita berpecah belah.

No comments:

Post a Comment