Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Tuesday 19 July 2011

NIZAR BAHALOL PAKAI SALAH BAJU SALAH TEMPAT- BUAT MALU PAS AJA

MALU LAH , X ADA SAPA PAKAI BAJU BERSIH KLAT KUBUR
PATUT NIZAR BERARAK DENGAN GAY NI.
Alhamdulillah , selamat sudah pengebumian Ahli Parlimen Titiwangsa Allahyarhamah Dr Lo'Lo' yang berlangsung dia suasana yang damai dan tenang yang di hadiri oleh rakan taulan dan sahabat . Suasana yang sungguh  murung dan kesedihan dapat dirasakan oleh semua orang baik penyokong mahu pun bukan penyokong parti pembangkang PAS.

Cuma ada yang kesal apabila  belas Menteri Besar  Perak yang cuba mahu membakar suasana yang  harmoni dengan pakaian baju BERSIH nya yang mungkin tidak juga disukai oleh ramai penyokong PAS yang mahu mengekalkan keadaan harmoni yang berlangsung itu.

Kelihatan juga  Sharizat Jalil yang turut menziarahi Allahyarhamah di saat terakhir jenazah mahu disemadikan.

Yang paling terharu adalah apabila kematian  Dr Lo'Lo' Jadi bahan mainan twitter dan juga blog, walaupun rata rata   FB  dan juga blog Pro UMNO mengucapkan takziah kepada keluarga  Allahyarhamah tetapi banyak yang keliru apabila  Anwar Ibrahim dan Che Gu Badrul mengumumkan kepulangan  Allahyarhamah pada jam 3 petang . Di mana Allahyaramah hanya kembali ke Rahmatullah pada jam 10 lebih malam berkenaan.

Macam tak sabar sahaja mereka mahu mengucapkan takziah,  BACA SINI JUGA

1 comment:

  1. sudahlah....undang2 selamber je Nizar cabar....tangkap lah woi...jgn pandai ckp pertubuhan haram..keluar statement pakai t kuning bersih salah boleh ditangkap dan d dakwa.lepas tu lu orang sendiri lacur kan undang2...auta la...

    ReplyDelete