Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Sunday 24 July 2011

Mat Sabu Kantoi Terhebat

Filem Wajib Tonton


Surah Al Israa' [17] : 61-62

Allah berfirman (dituju kepada iblis (rujuk ayat 61-62)): "Pergilah (lakukanlah apa yang engkau rancangkan)! Kemudian siapa yang menurutmu di antara mereka, maka sesungguhnya neraka Jahannamlah balasan kamu semua, sebagai balasan yang cukup. Dan desak serta pujuklah sesiapa yang engkau dapat memujuknya dengan suaramu; dan kerahlah penyokong-penyokongmu yang berkuda serta yang berjalan kaki untuk mengalahkan mereka; dan turut - campurlah dengan mereka dalam menguruskan harta-benda dan anak-anak (mereka); dan janjikanlah mereka (dengan janji-janjimu). Padahal tidak ada yang dijanjikan oleh syaitan itu melainkan tipu daya semata-mata."

Secara umumnya dapatlah kita ketahui berdasarkan ayat Al-Quran di atas bahawa iblis dan syaitan itu adalah dari golongan jin. Tipu daya iblis itu berbagai-bagai dan dikerahkan penyokong-penyokongnya untuk menyesatkan umat manusia keseluruhannya tanpa mengira keturunan, pangkat, bangsa apatah lagi agama, kerana memang itulah tujuan iblis yang menginginkan kesesatan seluruh manusia.

Di dalam hidup yang penuh cubaan dan dugaan, kita jangan sesekali memulakan penipuan dan fitnah. Apabila ianya sudah dilakukan dari mula, payah untuk si penipu dan si tukang fitnah berpatah balik dan akhirnya menjerat diri.

BERTAUBATLAH MAT SABU!!!!!! UDAH-UDAHLAH TU MENIPU..

No comments:

Post a Comment