Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Sunday 10 July 2011

Anwar mahu runtuhkan kredibiliti polis, penyokong pembangkang juga tidak percaya dengan kecederaan Anwar !!


Sengal betul si Anwar Ibrahim ini, kali ini dia sememangnya mahu habiskan kredibiliti institusi polis dengan menuduh polis memukulnya sehingga cedera. Hebat drama Anwar dalam sekelipan saja dia telah dipukul begitu teruk sekali, Apakah selama ini ada beribu ribu orang dengan Anwar . 

Mustahil kalau Anwar dipukul oleh Polis sehingga sedemikian mereka akan diam sahaja. Bukan itu saja, Sekali lagi Nurul Izzah memainkan peranan untuk konfirmkan bahawa bapanya dipukul. dengan memek mukanya dan kesedihan kononnya Anwar dalam kesakitan. Besar betul penipu keluarga ini.

Inilah sebenarnya tujuan Anwar mengadakan himpunan bersih.Malangnya lakonanya bukan sahaja penyokong kerajaan yang percaya.Penyokong pembangkang juga tidak percaya. jika mereka percayua sudah tentu sampai pagi perhimpuann ini tidak akan reda.Anwar mahu mengambil kesempatan kononnya dia dipukul bagi meraih dan mengganaskan lagi perhimpunan semalam.

Di dalam twitter nya sekarang dia menghebahkan bahawa ada seorang penyokong BERSIH yang mati terhidu gas pemedih polis. Maaflah sdr Anwar ini juga tidak mendapat simpati kerana rakyat tahu akan keadaan sebenarnya

2 comments:

  1. Aku memang berharap sgt Anwar kena belasah... Perosak Bangsa.. Sepatutnya dia direjam aje ngan batu..

    ReplyDelete
  2. Dan ... Kita tak sedar bahawa zikir kita hari2 adalah berkaitan Pak Nuar.

    Setiap saat & detik media berzikir pasal KREDIBILITI dia.

    Tak cukup Utusan, TV3, RTM .... tambah pulak tru media baru.

    Pak Nuar ada apa ? He's NOTHING !

    Tapi apsal takut sangat ?

    "orang yang PENAKUT ialah mereka yang sering berbicara tentang keburukan orang lain"

    ReplyDelete