Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Sunday 10 July 2011

Tahniah PDRM


Terbaik dari PDRM.. Melaksanakan tugas dengan sangat cemerlang sekali kerana menyekat kemaraan perhimpunan haram terus meneruskan agenda wahabi mereka yang tak ketentuan deq arah..

Mana nak carik PDRM yang mengamalkan perkhidmatan kebajikan macam ni kenkawan.. Dah lah kena tangkap dengan sopan santun, pastu di beri makan macam datang rumah kenduri kendara pulak. Tak cukup itu diberi ruang solat berjemaah lagi.. Apa kerja korang nak mengkhianati negara dengan agenda yang berpaksikan kehancuran nih??? Fikir-fikirkanlah.. Mana yang luka tak seberapa tu diberi rawatan kesihatan percuma.. Layanan kebajikan plak lagi..

Nak buat apa lagi pengkhianat-pengkhianat negara wehhhhhhhh???? Kerajaan Barisan Nasional sudah cukup prihatin dengan korang semua.... dah bagi berarak, dapat makan minum lagi, dapat solat berjemaah lagi..

Apa bezanya Kerajaan Berkebajikan dengan Perkhidmatan PDRM yang sangat berkebajikan mengenyangkan perut-perut korang yang bulur ketika berhimpun haram tu????? Kerajaan Barisan Nasional tak cukup berkebajikan ker??? tak reti-reti lagi????

Mana naskah-naskah memorandum yang ingin di persembahkan kepada DYMM Yang Dipertun Agong Tunku Mizan Zainal Abidin??????????? Berjayakah agenda S. Ambiga dalam memecahbelahkan bangsa Melayu??? korang sukalah.. bersoraklah lagi.. menang sorak kg tergadai.. sukakan???? huh!!!!

Apa yang dilaungkan ketika perhimpunan????? Reformasi!!! Barisan Nasional Hancur!!! BN Rebah!!!! Apa ni??? Kata mahu Bersih.. tapi ni semua auta S. Ambiga yang dah tentunya semua tau Anti Islam dan menegakkan kes Lina Joy murtad... Deeeeiiiiiiiiiii.. malu la sikit bangsa Melayu yang seperti di cucuk hidung...

Amat kasihan melihat Hj Hadi kena tangkap muka macam blur-blur ibarat kena pukauuuuuuu.. Adoi!!! Pemimpin Islam yang dulunya tegas kini lembek melepek, dah tak mampu guna akal.. Ikutlah lagi auta DAP!!!

Lagi macam Anwar Ibrahim dengan adengan  'Drama King'nya.. Buat-buat sakit.. padahal langsung tak sempat berdepan dengan FRU.. dah mengelupur!!! Deiii tambi.. yanadeeeee.. dah kena raba dengan Ambiga ke??? auta jer lebih lah luuuuuu.. papa jahat Nurul Izzah ni memang tak kan selamat lagi lahhhhhhhhhhhhh..

Bangsa Melayu akan kembali bersatu menentang musuh-musuh Islam.. Itu pasti..

Bangsa Melayu dan Agama Islam tidak dapat dipisahkan di bumi Malaysia ini. Ini adalah kebijaksanaan dan kepintaran YM Tunku Abd Rahman Putra Al-Haj, apabila dengan tegasnya mengamalkan Raja Berpelembagaan dan Demokrasi Berparlimen.

Lihat hasilnya pada kejadian hari ini.. kita tidak mahu menderhaka kepada Agong... Daulat Tuanku!!!! Daulat Tuanku!!! Daulat Tuanku!!!!

No comments:

Post a Comment