Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Monday 1 August 2011

Alamak!!! Kantoi lah pulak..

Suhardi Md Isa - Suhardi nafi enggan bekerjasama dengan polis

KUALA LUMPUR: Shuhardi Md Isa, lelaki yang didakwa berlakon sebagai Allahyarham Baharudin Ahmad yang meninggal dunia dalam perhimpunan haram di ibu negara 9 Julai lalu, hari ini menafikan dirinya bersembunyi, melarikan diri dan enggan bekerjasama dengan polis.

Setelah tiga (3) minggu mati, Suhardi hidup kembali dengan menyatakan dirinya tiada kaitan dengan unsur-unsur lakonan yang dikait ke atas dirinya yang terbabit dalam layar hebat drama Bersih 2.0.

Dia juga menyatakan ini adalah fitnah yang dibawa oleh blogger-blogger yang menyatakan dirinya terlibat secara langsung di dalam adengan yang dia nafikan penglibatannya.




Adakah ini bukan Suhardi Md Isa yang menafikan dia bukanlah seorang yang terdesak untuk mencari publisiti murahan ke atas dirinya sedangkan dia seorang ahli perniagaan yang memegang jawatan sebagai Setiausaha Agung Persatuan Usahawan Konsultan dan Pengarah Islam Malaysia (Uruskop) dan mempunyai dua orang isteri dan dikurniakan 10 orang anak.


Pekung sudah berbau, bangkai gajah tak mampu  disembunyikan bawah karpet.


Lakonan Suhardi & demo Bershit 2.0 hanyalah pelengkap seterusnya utk penolakan besar-besaran rakyat Malaysia terhadap politik persepsi jahat yg cuba dimainkan pembangkang.
Kalau Suhardi boleh berlakon untuk kelihatan 2 kali mati tapi Anwar lagi hebat sebab seolah-olah dah 8 kali mati.



No comments:

Post a Comment