Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Thursday 16 June 2011

PATUTKLAH ORANG PANGGIL MAHFUZ OMAR BENDUL MR BEAN - SAH BODOH PIANG BETUL

Apakah bodoh sangat Mahfuz Omar yang suruh polis bekerjasama untuk perhimpunan bersih ini dan beliau juga memberikan gambaran kononnya polis sudah membuat tangkapan walaupun tiada tangkapan yang dilakukan. Katanya adalah menjadi kesalahan jika pihak polis membuat tangkapan kerana belum tentu lagi  mereka ini membuat kesalahan.

Padanlah orang panggil Mahfuz Omar ini Mr Bean, kalau dah kacau ketenteraman awam , tak buat salah ke? kalau tak buat salah buat apa nak tangkap?

Apa yang mereka mahukan lagi. Mahfuz kata jika ditangkap adalah satu kesalahan dan  memabayangkan bahawa negara ini tidak demokrasi. Siapa yang tidak demokrasi apabila mereka mahu menafikan demokrasi sebenar. Mereka tidak boleh menerima kemenangan BN dan tidak boleh menerima hakikat bahawa rakyat memilih BN sebagai kerajaan.

Kerajaan boleh menerima  hakikat bahawa  kerajaan telah kehilangan lima negeri kerana mahukan pilihanraya yang adil, Mereka juga perlu menerima hakikat bahawa pilihanraya ini adalah bersih. Mereka mahukan pilihanraya memihak kepada mereka baru mereka kata pilihanraya ini bersih.

PAS mahu paksa rakyat menerima mereka secara paksa. Maaf lah EN Mahfuz Bendul.

1 comment:

  1. aku rasa BERSIH boleh diadakan tapi buat di negeri Kelantan atau Pulau Pinang.

    ReplyDelete