Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Wednesday 15 June 2011

AWAS .. TERCETUSAKAH PERANG SAUDARA PADA 19 HB INI .!!!!

Dua perhimpunan akan berjalan serentak pada 19 hb Jun ini. Satu anjuran Pakatan Rakyat satu lagi ajuran NGO dan mereka yang cinta kedamaian,  Bersih yang dianjurkan oleh Pakatan Rakyat akan berkumpul di hadapan bangunan Sogo, dan Perhimpunan  cintakan kedamaian akan berhimpun di Kelab  Sultan Sulaiman Kampung Baru.
Walaupun  perhimpunan ini untuk rakyat yang cintakan kedamaian namun tidak juga boleh dijamin akan iman anak anak muda yang  cinta akan kedamaian ini boleh bertahan apabila  akan berlakunya provokasi provokasi dari satu pihak lagi. Jika ianya tidak terkawal pasti akan menjadi satu pertempuran saudara. Kerana yang akan menghadiri perhimpunan bersih adalah fanatik PAS (Militan agama) dan kaum kaum DAPig.

Jika berlaku pertempuran maka akan tercatitlah sejarah , satu pertelagahan saudara dimana  Melayu bergaduh dengan Melayu. Yang ungtung adalah DAPig dan mereka yang merancang pula akan tersenyum kerana berjaya mengucar ngacirkan keamanan negara.

Pihak berkuasa diharap akan bertegas dan pastikan perhimpunan ini dihalang kerana perhimpunan ini akan menganggu kententeraman awam.

Perhimpunan cintakan tanah air - I9hb Jun Ahad Jam 3ptg d Padang Kelab Sultan Sulaiman,Kg Baru.KL.

1 comment:

  1. niat mereka hanya satu untuk memecah belahkan melayu.... timer kasih byk lah Mat Sapu

    ReplyDelete