Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Friday 3 June 2011

PAS takut pada DAP sehingga Hadi Awang takut nak perjuangkan Islam !!

PAS mengajak semua rakyat negara ini untuk menjaga kepentingan mereka dengan menyokong perjuangan PAS dan Pakatan Rakyat bagi Membangun Negara Berkebajikan di negara ini. Ucapan dasar HJ Hadi dalam Muktamar Tahunan PAS ke - 57

Kenapa PAS tidak melaungkan  membangun bersama Islam lagi seperti sebelum mereka menyertai Pakatan Rakyat. PAS tidak lagi berani melaungkan slogan ini dan malahan PAS tidak lagi berani sebut pasal hudud kerana takut rakan se tilam akan berkecil hati (DAP)

Nik Aziz mungkin  tidak sedar bahawa PAS DAP  PKR ibarat masak gulai rendang ayam ada beberapa ketul daging babi dalam rendang yang dimasak oleh PAS.PAS adalah sebuah parti yang hipokrit dan membuat Islam sebagai sebuah agama yang boleh dirobah mengikut cita rasa mereka sendiri sesuka hati mereka.

PAS penakut , takut untuk menegakkan ajaran Islam walaupun terluang laung memperjuangkan Islam. Inilah bezanya PAS dengan UMNO di mana  UMNO tidak bising tetapi melaksana kan tanggungjawab dan kepimpinan mengikut Islam. PAS tidak ubah seperti boneka yang diperkudakan oleh DAP sehingga takut untuk menyuarakan slogan asal parti ini.

Undi PAS sama lah seperti undi DAP.

No comments:

Post a Comment