Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Sunday 5 June 2011

PAS BUKAN LAGI MEMPERJUANGKAN ISLAM - PAS DAP PKR KINI SEIRING MENOLAK ULAMAK

Keputusan pemilihan PAS kini jelas menunjukkan PAS kini semakin diterajui olih pemimpin sekular dan  meninggalkan golongan ulamak kerana pengaruh DAP dan PKR . PAS  sudah ketepikan islam dan digantikan dengan kebajikan selepas ini digantikan dengan dasar sekular. Kini didalam PAS tidak lagi ada   membangun bersama Islam dan kini oran otang PAS sudah tidak berani takbir selepas menutup majlis. PAS kini menghalalkan cara bagi mencapai matlamat duniawi .

Ini jelas  membayangkan bahawa Nik Aziz bukanlah sebenarnya ulamak tetapi Nik Aziz  hanyalah  seorang ustaz  yang mengajar di  kelas KEMAS yang tidak belajar Islam secara mendalam. Nik Aziz  bukanlah seorang ulamak Tetapi hanyalah seorang lebai yang oportunis yang boleh kita anggap sebagai seorang ahli politik biasa yang rendah tarafnya dari pemimpin DAP dan PKR.


PAS adalah sebuah parti yang mencari survival hidup apabila tidak mendapat sokongan seperti parti parti lain sewaktu PRU12 lalu. PAS dibawah kepimpinan Nik Aziz sudah lari dan terpesong jauh dari perjuangan  mereka yang sebenar. PAS dibawah kepimpinan Nik Aziz dan Haji Hadi Awang tidak lebih sebagai sebuah parti yang hanya menggunakan Islam untuk mencapai matlamat politik mereka.

PAS BUKAN ISLAM DAN ISLAM BUKAN PAS - UNDI PAS SAMA MACAM UNDI DAP - UNDI DAP SAMA MACAM MEMBUNUH AGAMA DAN BANGSA KITA.

No comments:

Post a Comment