Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Friday 3 June 2011

BODOHNYA HUSAM MUSA MENGATAKAN DIRINYA BODOH - BERANI KAH HUSAM NAK SAMAN KICKDEFELLA

Husam Musa menafikan bahawa dia ada memberikan wang sebanyak RM350 ribu kepada Kickdefella atau nama sebenarnya Syed Afidi bagi membantu beliau dalam pemilihan PAS ini .

"Adalah bodoh untuk saya mensedekahkan wang sebesar itu kepada orang seperti beliau sedangkan saya sendiri tidak pernah mempunyai wang sebanyak itu sepanjang hayat," kata Husam dalam kenyataannya kepada Harakdaily.

Husam mengulas kenyataan Syed Azidi yang disiarkan Utusan Online yang mengaku menerima wang sebanyak itu dari wakil Husam di China.

Kenyataan itu ekoran dakwaan para blogger Umno kononnya Husam memberikan duit sebanyak itu kepada Syed Azidi untuk membantu kempen beliau menjelang muktamar ini.

"Adakah kerana beliau tahu bahawa dakwaan palsu beliau akan berhadapan dengan tindakan undang-undang dan bagi mengelakkan tindakan seperti itu, ia dibangkitkan pada saat akhir seperti ini.   
                            
"Sampai hari ini saya tidak mempunyai wang sebanyak itu dalam akaun saya dan adalah bodoh untuk saya mensedekahkan wang sebesar itu kepada orang seperti beliau sedangkan saya sendiri tidak pernah mempunyai wang sebanyak itu sepanjang hayat.

Kesimpulannya :

Husam Musa boleh berkata apa saja, namun rakyat dan pembaca yang akan menentukan, Husam kata dia tidak ada duit banyak itu tetapi dia boleh bayar berjuta ringgit kepada Kickdefella hanya untuk memburukkan imej Pak Lah dahulu. Dia sanggup mengupah bloggers dengan wang yang sebegitu bayak. MANA DATANG DUIT HUSAM KETIKA MENGUPAH KICKDEFELLA DAHULU ?

ELOKLAH HUSAM SAMAN KICKDEFELLA JIKA BENAR DIA TIDAK MENGUPAH KICKDEFELLA TAPI YANG HAIRAN KENYATAAN KICKDEFELLA DAHULU MASIH MENYAKSIKAN KICKDEFELLA TIDAK PUN  DISAMAN.

HUSAM KATA DIA TIDAK MEMPUNYAI WANG DALAM AKUAN DIA SEBANYAK ITU..... HA HA HA MEMANGLAH BUKAN DALAM AKAUN DIA , NAK MAMPOS LETAK DUIT DALAM AKAUN DIA !!!!!!!HUSAM KATA BODOH KE DIA NAK BAGI DUIT KAT KICKDEFELLA BANYAK ITU. DULU MASA UPAH  SURUH BUSUKKAN PAK LAH , TAK BODOH KE????

1 comment:

  1. Sbb die mmg bodoh...tp x semua org bodoh mcm die....zaman skarang ni...budak sekolah rendah pun boleh ckp mcm yang die katakan...

    ReplyDelete