Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Tuesday 31 May 2011

Woi, Bodoh jangan goyang! Lu orang mati takpa, jangan wa mati...


Agama dan Bangsa dalam keadaan bahaya jika PR menang PRU13

Rakyat bakal berdepan risiko berganda sekiranya Umno dan Barisan Nasional (BN) masih diberi peluang mentadbir negara selepas pilihan raya umum (PRU) ke-13.Kata Nik Aziz. Mungkin Nik Aziz lupa bahawa BN sudah memerintah lebih dari 50 tahun dan rakyat tidak pun hidup dalam bahaya.

Sebenarnya  sekarang ini bukan lah rakyat yang hidup dalam bahaya tetapi adalah agama Islam dan bangsa Melayu yang akan hidup dalam bahaya jika PR memerintah kerana PAS tidak lagi memperjuangkan Islam. PAS hanya perlukan kuasa dan Islam dan bangsa Melayu diketepikan.

Pasti PAS  tidak akan menjadi parti dominan dalam PR kerana kerusi yang PAS pertandingkan amat kecil sekali dan PAS akan menjadi parti sangkut yang menumpang dalam PR ibarat melukut di tepian gantang. Adanya PAS dalam PR tidak menguntungkan dan jika PAS tidak ada dalam PR tidak pula merugikan.

PAS cukup takut dengan kehilangan kuasa dan oleh kerana itu PAS terpaksa mengikut cara DAP dan PKR memerintah. Pastinya DAP tidak minat dengan Islam dan PKR tidak minat dengan Melayu. PAS bagaikan anak tiri terpaksa akur untuk hanya mendapat kuasa.

Jangan sampai Agama tergadai dan bangsa terbiar hanya mahu menumpang sedikit kuasa.

1 comment:

  1. tapi pencacai nik najis dan pensodomi PAS tidak sedar hakikat ini...

    ReplyDelete