Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Monday 30 May 2011

Tok Guru Nik Aziz diumpan berjuta ringgit oleh Mahaguru Anwar Ibrahim untuk sokong beliau?

Mursyidul Am Pas , datuk Niik Aziz Nik Mat diingatkan  tidak terus menjatuhkan  hukuman kepada individu didakwa menaburkan fitnah mengaitkan Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim supaya bertaubat.
Sebaliknya, beliau hendaklah menasihati pemimpin  berkenaan supaya mengambil tindakan  undang-undang  dan melafazakan sumpah laknat bagi mempertahankan  dirinya daripada terus diselubungi keaiban.

Ramai yang hairan kenapa Nik Aziz semakin takut dan akur keada Anwar,Adakah Anwar telah umpan dengan Wang yang berjuat ringgit.? Apakah berjuta ringgit yang dibantu oeh Anwar kepada Niuk Aziz pada pilihanraya  yang ke 12 dahulu benar benar mengikat Nik Aziz untuk akur kepada  Maharaja Syiatan Anwar Ibrahim.

Nik Aziz yang sering menggunakan gelaran Tok Guru untuk mengeliru rakyat dengan fatwa beliau yang berbau politik bagi kepentingan dan keuntungan parti. Ramai yang sudah mula sangsi kepada Nik Aziz dan tidak mustahil apabila satu kaji selidik yang telah diadakan mendapati Ke populariti Nik Aziz kian merudum kebelakangan ini.

Nik Aziz akan berpihak kepada Anwar Ibrahim tanpa memberikan peluang kepada dirinya untuk berfikir secara lebih waras apabila melibatkan isu isu yang membabaitkan Anwarr Iibrahim.Nik Aziz pula akan terus menghukum sesiapa sahaja yang menentang dan cuba menyalahkan Anwar Ibrahim dalam apa juga bentuk isu.

Nik Aziz akan terus tidak memihak kepada sesiapa juga yang menentang Anwar Ibrahim dalam apa juga cara  bentuknya sekali. Nik Aziz terlalu taksub kepada Anwar Ibrahim sehingga sangup mengubah hukum Allah untuk memenangkan Anwar Ibrahim.

Nik Aziz perlu lebih relevan dalam menguruskan setiap tutur kata kerana beliau boleh mendorong kepada kekeliruan rakaya yang kini semakin sesat dengan tutur kata beliau.

2 comments:

  1. si ANUgay beria-ia nak jadi PM pasal apa?

    1. nak memenjarakan Tun M, balas dendam lah tu!
    tak caya? tanya Umi Hafilda, macamana dia gunakan pihak polis untuk menangkap Umi.
    2. nak meneruskan penggunaan duit RM500 dan RM1000 yg dilarikannya keluar negara. tak caya jugak? tanya Datuk Nalla.

    bila duit ni dah sahlaku, bolehlah bagikan sebagiannya pada nik aziz dan PAS buat kain kapan. itu yg nik aziz beria-ia pertahankan kemungkaran si ANUgay.

    ReplyDelete
  2. Nik Aziz sibuk nak membangunkan kerjaan Islam walhal sebenarnya apa yang diwar-warkan tak pun jadi...malah baru2 ini beliau sendiri mengaku yang PAS tidak mampu menjayakan projek pembangunan di Kelantan lantaran masalah kewangan...Ha apa lagi tentulah Anwar sibuk pula berjanji pulak yea x? Sebenarnya BN juga yg akan membantu kelak percayalah....

    ReplyDelete