Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Sunday 15 May 2011

Wan Azizah kata pada Anwar ibrahim " You ni tak serik serik lah???"

Ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim akan mengetahui nasibnya Isnin ini dalam perbicaraan di mana beliau dituduh meliwat bekas pembantunya Mohd. Saiful Bukhari Azlan, tiga tahun lepas.

Hakim Mahkamah Tinggi, Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah dijangka memberikan keputusan pada akhir kes pendakwaan sama ada Anwar akan diminta membela diri atau dibebaskan.Ini merupakan pertuduhan liwat kedua terhadap Anwar. Pada 2000, beliau dituduh meliwat pemandu isterinya, Azizan Abu Bakar.

Anwar begitu gelabah sekali sehingga sanggup reka skrip skrip drama yang boleh mengalihkan  fokus rakyat . Kalau dulu Anwar berjaya mengalih fokus rakyat dengan lari ke kedutaan Turkey dan kononnya ada ancaman  bunuh kini ada lagi ancaman bunuh dan yang paling teruk , anaknya Nurul Izzah juga sudah pandai menipu seperti ayahnya dan membuat laporan akan dicolek.

Anwar juga berjaya melarikna fokus rakyat apabila menetapkan tarikh 16 Sept bagi beliau , ini petikan dari akhbra kompas : Anwar Ibrahim, tetap pada target awalnya untuk menggulingkan pemerintahan Perdana Menteri Malaysia Abdullah Ahmad Badawi. Anwar menetapkan batas 16 September sebagai batas akhir baginya untuk “mengistirahatkan” Badawi.“Saya tetap pada target saya, 16 September ".

Anwar lupa , betapa dia MENGGELABAH APABILA DAPAT SMS KETIKA BERMESYUARAT DI SEBUAH HOTEL PADA SATU PETANG DAN TELAH MENDAPAT SMS SAIFUL MEMBUAT LAPORAN POLIS BAHAWA ANWAR MELIWATNYA.

Wan Azizah , apabila tiba di hotel berkenaan dan melihat  Anwar menggelabah dan bertanya kepada Anwar , kenapa ini. "Budak itu lapor kepada polis, I  liwat " kata Anwar. Wan Azizah terus berkata "You ni tak serik serik lah".  Ahli Parlimen Kulim ,  Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu, Datuk Zulkifli Noordin juga ada bersama beliau ketika itu kerana beliau adalah peguam peribadi Anwar.

Anwar  juga dikatakan akan lari dari Malaysia dan akan melakukan satu Demonstrasi reformasi besar besaran.

Sementara itu , Mufti Perlis mahukan pelaku didakwa dan dihukum kerana tidak mahu perbuatan lucah ini menjadi ikutan remaja. Sebenarnya bukan ikutan remaja sahaja takut menjadi ikutan orang orang yang sudha berumur macam Anwar Ibrahim. Seharusnya pihak Polis mendakwa dan memandang kes ini sebagai serious, Janagn lah ada imunuti kepada palakun VVIP.

2 comments:

  1. mmg anwar tidak pernah serik.... baru dia tahu nasibnya sekarang, tunggub esok,

    ReplyDelete
  2. Anwar perosak bangsa

    ReplyDelete