Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Monday 16 May 2011

BUKAN UMNO YANG TELANJANGKAN ANWAR - DIA YANG TELANJANG SENDIRI !!!

Selayang: Anwar Ibrahim berkata, UMNO tidak puas puas menelanjangkan beliau dan kini mengedar Video lucah yang dikatakan mirip pemimpin pembangkang sedang melakukan kerja  zina dengan pelacur Cina.

Jika Anwar bukanlah pelaku Video  berkenaan kenapa Anwar perlu bimbang atau khuatir kerana pasti rakyat akan mengetahui siapakah pelakon berkenaan. Mungkin juga Anwar yakin bahawa rakyat akan mengatakan beliau kerana apa yang terdapat dalam Video berkenaan sememangnya 99% mirip serta gerak geri Anwar.

Jelas apabila Anwar memaklumkan  didalam ceramahnya bahawa UMNO yang mengedar Video lucah berkenaan , Anwar sebenarnya mengakui bahawa pelaku  video berkenaan adalah beliau. jika tidak dia tidak lah perlu membuat ceramah jika ianya bukan Anwar. Anwar membuat ceramah untuk menafikan bahawa pelaku adalah beliau.Kenapa? Kerana jelas terbukti apa yang dilihat adalah beliau dalam Video berkenaan, jika bukan beliau , apa perlu Anwar sibuk untuk menafikan.

UMNO bukanlah yang membuat atau memerangkap Anwar dalam isu ini. Orang yang bertanggung jawab merakam adalah kawan baik Anwar sendiri yang tahu dan sering membawa Anwar memuaskan nafsu.Anwar juga mengatakan bahawa UMNO yang menelanjangkan beliau sedangkan apa yang kita lihat dalam Video berkenaan adalah Anwar yang telanjang sendiri.

Kini Nik Aziz  pula menggunakan agama untuk menyalahkan Mereka mereka yang cuba mendedahkan kekufuran Anwar dan Nik Aziz seolah olah mahu menghalakan perbuatan Anwar Ibrahim. Nik Aziz berkata , tidak akan masuk syurga sesiapa yang memfitnah Anwar dan mereka kena cium telapak kaki Anwar untuk masuk ke syurga. Siapa Nik Aziz yang menentukan syurga milik siapa?

No comments:

Post a Comment