Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Monday 2 May 2011

Sian..Wan Azizah dan Nurul Izzah juga dipaksa bersumpah - Mangsa papa dan suami ?

Sumpah secara terbuka di hadapan umum merupakan jalan terbaik bagi Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk membersihkan dirinya daripada tuduhan sebagai pelaku di dalam rakaman video seks membabitkan seorang pelacur dipercayai dari negara China.
 
Tindakan itu wajar dilakukan kerana Ketua Pembangkang itu kini berada pada kedudukan pihak yang kena tuduh dan seharusnya Anwar berbuat sesuatu berdasarkan hukum syarak untuk membebaskannya daripada tuduhan tersebut.

Bagaimana pun Pengerusi Majlis Fatwa Kebangsaan, Prof. Emeritus Tan Sri Dr. Abdul Shukor Husin berkata, terpulang kepada Anwar untuk melakukan sumpah berkenaan atau sebaliknya kerana ia bukan satu bentuk paksaan.baca sini

Sebenarnya Anwar sudah tahu apa yang patut dilakukan tetapi sengaja tidak mahu melakukan dan berdalih. Terlalu banyak yang  di putarbelitkan oleh Anwar Ibrahim sekarang dan kemungkinan ada perkara yang diputarkan yang dia sendiri akan terlupa.


Tidak ada salahnya jika Anwar benar benar tidak bersalah untuk bersumpah, Mengapa sehingga hari ini Anwar enggan dan takut untuk bersumpah jika dia berada di pihak yang benar. Sebenarnya bukan Anwar saja yang perlu bersumpah, Wan Azizah  dan Nurul Izzah juga perlu bersumpah kerana terlalu sangat terlibat dalam hal hal peribadi Anwar yang Wan Azizah sebenarnya tidak tahu.

Wan Azizah perlu bersumpah bahawa Jam Omega ada di dalam simpanan beliau jika sekiranya dia tidak mahu menunjukkan jam tangan berkenaan atau buat sidang akhbar dan tunjukkan  jam Omega berkenaan.

Wan Azizah juga dituduh penipu kerana gagak mengeluarkan jam tangan berkenaan, Nurul Izzah juga perlu bersumpah kerana menyatakan bahawa jam tangan berkenaan ada bersama ibunya, Yang paling penting Azizah dan Nurul Izzah perlu bersumpah bahawa pelakon Video berkenaan sememangnya  bukan Anwar Ibrahim dan bukan Papa Nurul Izzah.

Jika dahulu rakyat menuntut Anwar saja bersumpah sekarang rakyat menuntut Azizah dan Nurul Izzah juga bersumpah.

3 comments:

  1. Wan Azizah ini sudah tidak ada serinya lagi wajah nya, pudar dan lesu sahaja.Sian Kak Wan terpaksa menjadi benteng pertahanan kerakusan dan juga sia kpd Nuruk Izzah yg terpaksa jadi bentang kerakusan papa.

    ReplyDelete
  2. Kenapalah nak pertahankan juga suami yang macam pelesit, lubang hidungnya buat ku benci.

    ReplyDelete
  3. puteri sedeli3 May 2011 at 01:59

    klau bnr2 kak wan jujur dan ikhlas , k wan bersumpahlah, k wan bersumpah bahawa anwar mmg bkn terlibat dlm video berkenaan. K wan juga bersumpah bahawa jam itu ada pd k wan, tapi kalau x nak bersumpah kuarkan jam tuh ah...

    ReplyDelete