Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Tuesday 3 May 2011

Panas Berkaren !!!! (REBRANDING UMNO) Singkir pemimpin yang tidak bermoral dan pengamal rasuah dalam PRU13 gantikan dengan pelapis - Rakyat dah bosan

Bekas Ketua Puteri UMNO Malaysia measmikan persidanghan Puteri Sungai Petani.(gambar hiasan)
Puteri amat setuju dengan saranan Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Hishamuddin Tun Hussein bahawa misi utama UMNO sekarang adalah untuk mengenal pasti barisan pelapis kepimpinan yang ikhlas dan jujur demi meneruskan perjuangan untuk kebaikan masa depan rakyat. 

Menurut beliau, penerapan nilai perjuangan ke dalam setiap sayap dan pelapis adalah perlu untuk membawa perjuangan UMNO terus maju ke hadapan.

"Rakyat tidak mahu lagi melayani pembohongan politik yang tidak berkesudahan. Saya selaku bekas Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Terengganu ingin nyatakan bahawa kedudukan kita solid (kukuh).

"Keadaan kita (UMNO dan BN) jauh lebih baik berbanding suasana politik sebelum ini dan inilah masa untuk kita merapatkan barisan dan meneruskan perjuangan," katanya ketika berucap pada Majlis Penutup Persidangan Puteri UMNO Bahagian Sembrong di Sekolah Menengah Seri Kota Paloh, di sini hari ini.

Menyentuh mengenai isu Pas, Hishamuddin juga  menyifatkan kekalahan parti itu dalam kelima-lima kerusi dalam pilihan raya negeri Sarawak baru-baru ini membuktikan pihak yang mendapat manfaat daripada semua agenda politik pembangkang adalah DAP.

"Pas sekarang goyah sehingga terpaksa ketepi nilai, agama, politik dan parti mereka sendiri. Sehubungan itu Pas perlu membuat pendirian yang betul demi masa depan umat Islam," katanya.

Hishamuddin turut menyuarakan kebimbangan mengenai pendekatan politik pembangkang yang menabur janji kosong dan membawa kepada pecah-belah kerana perkara sebegini tidak boleh dibiarkan sehingga menjadi ikutan generasi muda. 

Bagaimanapun beliau menegaskan, pembangkang boleh berbohong kepada sebahagian rakyat pada sesuatu masa tetapi bukan seluruh negara pada sepanjang masa.

Nota : Wajib dibaca

Puteri setuju kerana rakyat sudah bosan dan muak  dengan pemimpin yang sombong kuat menipu rasuah dan makan duit rakyat untuk tompolok sendiri.Pemimpin yang  tidak  bermoral dan beradaban yang baik patut disingkir .

Rakyat sekarang bukan lagi bodoh dan rakyat  juga sudah bosan dengan pemimpin yang suka  mengadu domba menghina pemimpin lain dan jadi duri dalam daging dan suka mencari musuh.

Rakyat juga kenal pemimpin yang benar jujur dan ikhlas. Pemimpin  yang benar benar mahu berbakti kepada rakyat dan bukan berbakti untuk poket sendiri dan kroni kroni. Rakyat juga punya mata dan telinga yang boleh melihat perilaku seorang pemimpin.

Jauhi dari pemimpin yang meminum arak suka  berpoya poya di disco disco di dalam dan luar negara.

Jika rakyat menolak prilaku buruk pemimpin pembangkang yang jijik (kini ada video) dan perlakuan seks  *LUAR TABIE  pemimpin ini, pasti rakyat akan menolak juga  mana mana pemimpin UMNO yang punya perangai yang sama tak kiralah lelaki atau perempuan.

Sebenarnya Perdana Menteri tahu dan punya mata dan telinga di mana mana saja. Di Singapore, Indonesia atau London !

Bagi pemimpin yang pernah memegang jawatan dalam kerajaan dan kini tidak lagi berada dalam kerajaan elok lah membuka peluang kepada pemimpin muda dan pemimpin  baru pula untuk mengalas tugas.Cukuplah dan kalau sebaik baiknya jangan diganggu pemimpin muda ini dan jangan jadi dalang dan api dalam sekam membakar dan  cuba memecah belahkan mana mana pihak kerana PRU 13 sudah hampir tiba.

Puteri berharap Perdana Menteri boleh mengenali pemimpin yang benar benar berjiwa rakyat dan benar benar mahu berbakti kepada rakyat dan adalah baik Perdana Menteri singkir saja pemimpin yang menjadi liabiliti kepada kerajaan. Seperti yang Perdana Menteri pernah berkata  , " kita mahu pemimpin yang boleh menang saja."

Kita tidak perlu kitar kembali  mana mana pemimpin yang telah luput tarikh dan terkeluar dari landasan perjuangan kerana tentu  mereka yang pernah tersingkir ada masalah yang besar. "Rebranding" kembali UMNO dengan pemimpin pelapis. Rakyat  sememangnya haus dengan pembaruan dalam UMNO dan BN. Rakyat percaya  Perdana Menteri sememangnya tahu apa yang dilakukannya dan berpeggang pada slogan rakyat di dahulukan bukan pemimpin yang korup di dahulukan kerana pemimpin ini perlu disingkir.

Nasihat untuk adik adik Puteri.
Kita perlu tolak mana mana pemimpin yang mahu dan cuba memecah belahkan kepimpinan  Puteri UMNO kerana kita perlu bersatu dan masa sudah amat getir bagi kita menghadapi PRU13. Kita perlu memberikan  sokongan padu kepada Ketua dan juga Naib Ketua Puteri UMNO Malaysia dan kesetiaan tidak perlu berbelah bagi. 
Walaupun pembersihan ini amat sukar dilakukan tetapi ianya perlu dilakukan demi menjaga parti dan jugan agama dan bangsa. Yang benar sememangnya pahit untuk ditelan tetapi hakikatnya  pahit itu adalah penawar. lakuakan dalam PRU 13 , Insyaalah BN akan mennag bergaya. 
*PERLAKUAN SEKS LUAR TABIE : YANG DIMAKSUDKAN DENGAN PERLAKUAJ  SEKS  LUAR TABIE ADALAH PERLAKUAN SEKS SONGSANG , LELAKI DENGAN LELAKI DAN WANITA DENGAN WANITA.

Tulisan ini tidak ada kena mengena dengan  sesiapa yang masih hidup mahupun yang telah meninggal dunia kerana ini adalah merupakan pandangan ikhlas dan secara  peribadi dari penulis ,. sekiranya ada yang terasa dan yang tersinggung Umi mohon maaf kerana ini adalah pandangan yang perlu dikongsi bersama demi Barisan Nasional. ~ Umi Munawirah 

1 comment:

  1. Dato' Khatijah Ismail3 May 2011 at 13:00

    Salam UMI , satu luahan yang baik teruskan gaya penulisan begini. semoga P3 terus maju .setuju dgn umi mmg berat untuk menelan yg benar. tapi BN perlu lakukan juga dan terima hakikat, gugurkan pemimpin korupt.

    ReplyDelete