Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Monday 23 May 2011

Setelah didesak oleh bloggers barulah nak mengaku Khalid Gagap tak ada kat Malaysia ketika rakyat Selangor sedang bersedih.

Baru petang ini MB Selangor dikatakan akan kembali ke tanah air dari Amerika menurut satu kenyataan akhbar yang dikeluarkan oleh pejabat Menteri Besar, Beliau dijangkakan untuk bermesyuarat di Amerika. Kenyataan akhbar ini dikeluarkan oleh pegawai menteri setelah didedahkan oleh bloggers  sahabat UMNO apabila kelibat Menteri besar Selangor tidak muncul dilokasi kejadian. (Ada yang berkata beliau sedang mengurusakan hal hal peribadi , itulah sebab pemergian beliau adalah rahsia.)
 
Setelah lebih dari 24 jam dan didesak oleh bloggers sahabat BN barulah pegawai mereka mahu mengakui bahawa MB Selangor berkenaan tidak ada di dalam negeri.

Harakahjuga cuba menyembunyikan perkarainin  dan hanya menyiarkan tentang Twittter yang dihantar oleh MB Selangor  untuk membantu Rm1000 bagi mangsa kejadian tanah runtuh di Hulu Langat .Harakah juga cuba menyembunyikan lokasi MB berkenaan. Sini

Menteri Besar Selangor ini telah keluar  negeri secara senyap-senyap sebenarnya tidak diketahui ini sebenarnya merahsiakan pemergianya dan mungkin mesyuarat dijadikan alasan kerana terperangkap dalam situasi yang memerlukan kehadiran beliau, Perdana Menteri dan Timbalan Perdana adalah antara VVIP yang telah melawat mangsa tanah runtuh ini, Kerajaan telah mengumumkan untuk membantu sebanyak RM10 ribu untuk membantu mangsa tanah runtuh berkenaan,

Ramai yang kini menunding jari dan menyifatkan antara punca kejadian adalah kerana kerja pembalakan yang giat berlaku di kawasan berhampiran.

No comments:

Post a Comment