Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Tuesday 17 May 2011

MISTI BACA - NIK AZIZ ULARMAK TERKUTUK

Ularmak Nik Aziz sudah pun pengeluaran fatwa terbaru tentang Anwar, Siapa yang fitnah Anwar tidak akan dapat bau syurga. Mana Nik Aziz tahu orang orang ini memfitnah Anwar. Apakah benar Anwar ini di fitnah atau  perbuatan jahat Anwar didedahkan . Bagaimana Nik Aziz yakin bahawa Anwar di fitnah dan yang paling penting , pintu syurga siapa yang jaga. Apakah Nik Aziz yang menentukan siapa yang masuk syurga. Nik Aziz sendiri belum tentu masuk syurga , dari apa yang kita lihat sekarang cara Nik Aziz  pecah belahkan umat Islam dan mengelirukan rakyat serta menyundalkan Islam , Nik Aziz lah orang yang terakhir kot..... masuk syurga.

Bila Anwar memanggil najib sebagai anak babi , Nik Aziz hanya membisu seribu bahasa. Nik Aziz hanya berfatwa mengikut kehendak politik. PAS lari dari  matlamat asal di bawah kepimpinan Nik Aziz , rakyat di kelirukan oleh pemimpin PAS ini. Orang Islam Orang Melayu di kafirkan , orang Kafir yang menentang Islam di jadikan sahabat dan saudara, Pengamal maksiat dilindungi. Kebenaran tidak lagi berguna. Maksiat dihalalkan dengan fatwa fatwa politik .

Semakin lama Nik Aziz memimpin PAS dan bersekongkol dengan Anwar Ibrahim dan DAP semakin jauh orang Islam disesatkan, Tidak hairan jika sekarang  terlalu ramai umat Islam yang membenci Nik Aziz walaupun satu ketika dahulu walapaun Nik Aziz berbeza pendapat tapi masih dihormati oleh orang UMNO. Hari ini mereka tidak lagi segan silu mengutuk Nik Aziz dan tanpa merasakan berdosa mengutuk orang tua ini kerana menyedari orang tua inilah yang memecah belahkan orang Islam.

Nik Aziz  buka  ulamak , Nik Aziz hanya lah seorang ahli politik sama separti Anwar Ibrahim dan juga Lim Kit Siang mahupun Karpal Singh. Dalam PKR Anwar adalah lebih mulai dari Nik Aziz kerana Anwar adalah Ketua Pembangkang yang akan menjadi Perdana Menteri jika PR berjaya menawan Malaysia. Apa bezanya Nik Aziz dengan Anwar dan Karpal Singh atau Lim Guan Eng.

Kalau boleh Nik Aziz mahukan orang UMNO orang Islam semua mati dan kalau boleh mereka memerintah bersama DAPig Nik Aziz mahu tenguk orang Islam , Melayu sujud di kaki DAPig.

5 comments:

  1. org tua ni sewel kit, jgn ambil hati

    ReplyDelete
  2. letih org tua nyanyuk ni, habis umat Islam terkeliru. bial lah nak dapat hidayah dari Allah SWT.

    ReplyDelete
  3. bila tah lagi mfrk nak sedar bahawa org tua ni lah yang merosakkan bangsa dan agama kita. dia ualamk politik.

    ReplyDelete
  4. Bilalah Nik Aziz ni nak bertaubat agaknya eh....

    ReplyDelete
  5. apa dunia dah jadi... dunia akhir zaman...ulama di maki hamun mcm ni... kalau ya pun dia salah... asal yg korang pulak pergi maki2 hamun dia... sehingga... aku harap semua nya kena bertaubat... bukan nik aziz ja... assalamualaikum

    ReplyDelete