Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Tuesday 3 May 2011

KHALID MAHU JADI HERO - Dikatakan Shamsul dilaknati sehingga perut membuncit teruk.

Pemimpin Angkatan Muda Keadilan (AMK) menerima tamparan apabila Kerajaan Parti Keadilan Rakyat (PKR) Selangor turut mengkritik tindak-tanduk mereka mencetuskan kekecohan di Masjid Amru Al-As, Bandar Baru Sentul, Jumaat lalu.

Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim menyifatkan tindakan itu tidak sepatutnya berlaku memandangkan masjid adalah tempat ibadat umat Islam dan sebarang aktiviti di dalam kawasan itu perlu dilakukan secara tertib. baca sini

Khalid gagap tak perlu lah berderama atau berlakun baik. Bukankah ini arahan dan juga hasil perbincangan dari Khalid gagap dan geng geng lain. Khalid  tahu bahawa Shamsuk katek ini memang pendek akal akan rempuh macam babi hutan tanpa menggunakan akal melakukan satu satu pekerjaan.

Kesempatan ini diambil oleh Khalid Gagap dan geng untuk melepaskan Shamsuk Katek di masjid tempat beribadah untuk melakukan kekacauan. Jika Anwar tidak mahu bersumpah jangan lah halang orang lain melakukannya.

Bayangkan betapa pendeknya akal si Shamsul katek ini. kalau ketua AMK tak berakal , pengikutnya lagi lah. Ada yang mencarut dalam masjid dan mengeluarkan makian dan kata kesat seperti babi.

Peristiwa ini sungguh memalukan dan Khalid pula mahu menjadi hero menebus perbuatan yang tidak bermoral PKR ini. Rakayt Selangor  khususnya dan seluruh rakyat Malaysia boleh mengambil ini sebagai satu pengalaman dan pengajaran . inilah cara PKR memerintah . Cara Mafia dan Gengster sehingga tidak takut kepada rumah Allah.

Ada berita  mengatakan bahawa perut Shamsul bertambah membesar dan sukar buang air sejak kembali dari masjid berkenaan. : dari sumber yang boleh dipercayai. Mungkin dilaknati.

5 comments:

  1. semoga dilaknati Allah SWt si Shamsul katek ni.

    ReplyDelete
  2. "Shamsuk katek ini memang pendek akal akan rempuh macam babi hutan tanpa menggunakan akal melakukan satu satu pekerjaan"

    Setuju dan cukup power:-)

    ReplyDelete
  3. inilah kalau org tak beragama, masjid pun dipermainkan. Semoga dilaknati Allah SWT

    ReplyDelete
  4. Mcm 2 skrg ni, bila melayu sdh mulla berpecah dihasut oleh DAPig. apakah akan terjadi perang saudara kelak. Semoga Allah tunjukkan jalan yang benar kpd mereka.

    ReplyDelete
  5. ...badan bulat kaki pendek sebijik b@bi...

    ReplyDelete