Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Wednesday 18 May 2011

"Hi dunia lihat lah ini jam tangan Omega Ayah ku" - Nurul Izzah

Kalau Anwar Ibrahim buka ayah dan kalau Wan Azizah bukan Ibu Nurul Izzah sudah tentu Nurul bagi menampar jepun kat muka dua dua ni. " Macam mana nak cover lagi, I pun dah tak tahu nak buat macam mana lagi" , tangis  Nurul Izzah apabila tidak tahan lagi dengan perangai Papa hebatnya, Nurul yang dikatakan menangis  apabila tertekan dan tidak sanggup lagi melalui perjalanan perbicaraan papa hebatnya.

Ialah betul lah  tuh....kalau kita jadi Nurul pun kita tak akan tahan , ingat apa muka Nurul itu muka tembok ke? Nurul diajar menipu untuk mempertahankan papa jahat. Sampai hari ini dan sampai bila bila jam Omega akan bermain di ingatan Nurul. Ingat mudah ke naka lupa apabila sekumpulan wartawan yang telah menjejak penipuan kita mengenai jam Omega. Isu Jam Omega ini tidak akan Nurul lupakan kerana isu ini juga yang membuat Nurul membenci bapanya kerana sememangnya jelas  jam itu tidak ada dalam simpanan mereka. Kalau lah Jam itu ada alam simpanan Mama , tentu sekali akan aku baling ke muka wartawan yang sibuk tanya pasal jam omega. Apa daya ianya tidak ada. Akan ku keluarkan jam tangan itu dan berkata kepada semua orang, "hi dunia lihat lah ini lah jam tangan Omega ayah ku". tapi itu hanya lah angan angan yang akan aku igau sampai akhir hayat : kata Nurul Izzah.

Apakah mungkin ini balasan tuhan. kini rakan rakan papa jahat juga menerima balasan sama seperti apa yang papa terima, Tak mungkin ini konspirasi UMNO. Mereka bertiga, Anwar, Strauss-Kahn dan Paul Wolfowitz, menerima tuduhan yang sama iaitu terlibat dalam skandal seks. Apakah ini  hasil dari doa yang dipinta  ketika sembahyang hajat beramai ramai. Yang ini pula membuat aku tidak boleh lagi mengangkat muka dihadapan suami dan keluarga mereka , kenapa lah nasib kami begini.

5 comments:

  1. sian kat Nurul izzah ini, betul nurul kalau ada tentu dah baling kat wartawan, malangnya tidak ada. nak buat macam mana....kena lah tanya si pandi kutti yang kat inndon skrg dgn dua anak babi.

    ReplyDelete
  2. Warden sg buloh18 May 2011 at 23:55

    OMEGA tu bukan lah dirujuk pad a jam tangan, tapi bila papa jahat memandang sesuatu pada chinadoll sambil berastaga....."OH!MEGA!

    ReplyDelete
  3. wakakaka...Strauss-Kahn dan Paul Wolfowitz sekarang tgh bengang ngan anwar tu pasal sembahyang hajat untuk mereka sekali...tak pasal trio gay ni pun sangkut gak...

    ReplyDelete
  4. Kepada semua rakyat Malaysia, jangan risau. Jam Omega itu tidak hilang atau rosak. Ia masih selamat dalam simpanan pihak polis. Polis akan pulangkan kepada tuannya yang sebenar. Yang jadi masalah sekarang ialah tuan punya jam Omega itu tidak mahu menuntut jamnya semula.

    ReplyDelete
  5. jgn fikirkan sangat jam tu, ko fikir tentang diri ko, silap hari bulan ko pun boleh kena kongkek dgn bapak ko

    ReplyDelete