Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Friday 27 May 2011

DAP PANCING KERAJAAN !!

Jangan percaya tipu muslihat DAP yang kononnya akan mengarahkan semua negeri yang dikuasai agar tidak membubarkan ADUN negeri masing masing SEKITRANYA PILIHANRAYA DI ADAKAN TAHUN INI . Sebenarnya DAP yang penuh muslihat ini yang kini mersakan parti mereka kini sedang berada di puncak dan mahukan pilihanraya umum i13 diadakan secepat mungkin . Kalau boleh PKR mahukan pilihanraya di adakan esok.

Antara sebabnya lagi DAP mahu PAS yang kini berada di hujung tanduk untuk berkubur dan DAP juyuag takut sekiranya  penyokong PAS dan pengundi Melayu yang mana kita lihat kini  telah banyak condong kepada UMNO dan BN kembali menyokong BN. DAP sememangnya paling takut pengundi Melayu menyokong BN dan UMNIO kerana UMNO tanpa sokongan Cina UMNO boleh terus menguasai politik tanah air.

Kemorosotan kepopulariti Anwar Ibrahim juga melainkan  peranan di mana DAP tidak mahu ianya menjadi punca mereka kehilangan penyokong Melayu yang akan menyokong DAP. Itulah sebabnya PAS main perang saraf untuk meminta kerajaan mengadakan pilihanraya secepat yang mungkin.

No comments:

Post a Comment