Terima Kasih kerana Follow GT-Puteri , anda semua adalah yang terbaik !

Friday 20 May 2011

Bila Nik Aziz lacurkan agama sokongan terhadapnya meluncur.

Marah betul penyokong Nik Aziz apabila mendapati sokongan  kepada Nik Aziz kini sudah meredum .Kajian pendapat oleh sebuah syarikat perundingan dan penyelidikan, mendedahkan penerimaan rakyat Kelantan terhadap kepemimpinan Menteri Besar, Datuk Nik Aziz Nik Mat, menurun kepada 48.3 peratus, berbanding 76 peratus pada 2006 kerana beberapa faktor, termasuk penentangan rakyat di negeri itu terhadap kerjasama PAS dengan DAP.

Bagaimanapun, kajian oleh Social Matrix Research (SOCMAT) itu mendapati penerimaan rakyat Kelantan terhadap Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, Datuk Seri Mustapa Mohamed melonjak kepada 31 peratus berbanding enam peratus pada 2006, manakala Timbalan Menteri Kewangan, Datuk Awang Adek Hussin meningkat kepada sembilan peratus.

Rakyat sudah mula  sedar dan mula mengetahui dan berani membuat keputusan apabila melihat  apa yang dilakukan oleh Nik Aziz kini jauh menyimpang dari ajaran Islam sebenar. Nik Aziz yang  menyundalkan agama untuk politik perlu ditolak oleh umat Islam. Rakyat tidak lagi takut dan tidak lagi menghormati Nik Aziz sebagai ulamak malahan mereka menganggap Nik Aziz sebagai orang tua yang sudah hilang fikiran dan nyanyuk.

1 comment:

  1. Sewajarnya rakyat Kelantan menolak kepemimpinan Nik Aziz yang bersekongkol dengan kafir laknatullah itu. AllahuAkbar.

    ReplyDelete